گروه واتس اپ

چگونه بفهمیم چه کسانی پیام ما را در گروه واتس اپ دیده‌اند؟

اگر در گروه واتساپی پیامی را ارسال کنید، می‌توانید متوجه شوید پیام شما توسط چه کسانی خوانده شده است. اما چگونه بفهمیم چه کسانی پیام ما را در گروه واتس اپ دیده‌اند؟

واتس اپ یکی از محبوب‌ترین و پراستفاده‌ترین اپلیکیشن‌های پیام رسان در جهان و ایران محسوب می‌شود. اما این برنامه محبوب ویژگی‌های خاصی دارد که با پیام‌ رسان‌ها و شبکه های اجتماعی دیگر متفاوت است. در این مطلب می‌خواهیم به یکی از مشکلات کاربران با واتس اپ اشاره کنیم و راه‌حلی برای آن را به شما آموزش دهیم.

اگر شما در پیام رسان‌های دیگر مانند تلگرام، پیامی را در گروه ارسال کنید، پس از این که اولین نفر پیام شما را در گروه دیده و خوانده باشد، پیام دو تیک آبی می‌خورد و اصلا مشخص نیست کدام یک از کاربران حاضر در گروه پیام شما را دیده و خوانده است. حال این روند در اپلیکیشن واتس اپ تفاوت‌هایی دارد. در پیام رسان واتساپ وقتی پیامی را در گروه ارسال می‌کنید، تا تمام اعضای گروه پیام را دریافت نکنند، دومین تیک پیام نمی‌خورد و این دو تیک بعد از این که همه اعضای گروه پیامتان را بخوانند، آبی می‌شود.

گروه واتس اپ

در حالی که در پیام رسانی مانند تلگرام اصلا نمی‌توانید متوجه شوید کدام یک از اعضای گروه پیام شده را در گروه دیده و خوانده است، در واتس اپ چنین قابلیتی وجود دارد و شما می‌توانید بفهمید چه کسانی پیام شما را در گروه واتس اپ دیده و خوانده‌اند. در ادامه، این روش را به شما آموزش می‌دهیم.

آموزش دیدن کسانی که پیامتان را در گروه واتس اپ خوانده‌اند

برای فهمیدن این که چه کسانی پیام شما را در گروه خوانده‌اند، کار سختی نخواهید داشت. کافی است انگشت خود را روی پیامی که در گروه ارسال کرده‌اید نگه دارید تا پیام مورد نظر انتخاب شود. سپس در بین گزینه‌های نوار بالا، آیکون سه نقطه را بزنید و گزینه info را انتخاب کنید. با انتخاب این گزینه، صفحه‌ای باز می‌شود که در آن دو فهرست Read By و Delivered to وجود دارد. در بخش Delivered to اعضای گروه که پیام شما در گوشی‌شان دریافت شده، اما هنوز آن را نخوانده‌اند مشاهده می‌کنید. در بخش Read By نیز اعضای گروه که پیام شما را خوانده‌اند نشان داده می‌شود و در زیر شماره و نام هر یک از اعضا، روز و ساعت خوانده شدن پیام شما را نیز مشاهده خواهید کرد.

گروه واتس اپ

همچنن در صورتی که یک پیام صوتی را در گروه ارسال کرده باشید، لیستی تحت عنوان Played در این بخش به شما نشان داده می‌شود که اعضایی را معرفی می‌کند که پیام صوتی شما را شنیده‌اند. اگر هم یک فایل تصویری مانند عکس را ارسال کرده باشید، این بخش با نام Seen by نشان داده می‌شود.

در گوشی های آیفون نیز برای دیدن این که چه کسانی پیام شما را دیده و خوانده‌اند، کافی است انگشت خود را روی پیام مد نظرتان نگه دارید و آن را به سمت چپ بکشید تا بخش info برای شما به نمایش دربیاید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*