کنسرت آنلاین

1.1 میلیون کاربر روبیکا و آیگپ در کنسرت آنلاین سالار عقیلی حضور یافتند

شب گذشته کنسرت آنلاین همراه اول با اجرای سالار عقیلی در اپلیکیشن روبیکا و آیگپ برگزار شد که حدود 1 میلیون و 143 هزار کاربر اینترنت از آن استقبال کردند.

شب گذشته 14 بهمن 99 به مناسبت میلاد حضرت فاطمه زهرا (س) و روز مادر کنسرت آنلاین همراه اول با اجرای سالار عقیلی از طریق دو اپلیکیشن روبیکا و آیگپ پخش شد که کاربران اینترنت از آن به صورت چشمگیر استقبال کردند. اولین شب اجرای پویش «برای تمام ایران می‌خوانم» با محوریت موسیقی سنتی و با کیفیتی مطلوب برای تمام ایرانیان پخش شد که از اهداف این رویداد آنلاین می‌توان به ایجاد فضایی شاد و سرگرم‌کننده در روزهای سخت کرونایی اشاره کرد.

استقبال کاربران روبیکا و آیگپ از کنسرت آنلاین سالار عقیلی

سالار عقیلی که به عنوان خواننده برجسته کشور محسوب می‌شود به مناسبت این ایام، قطعه «مادر» را برای اولین بار در کنار قطعات «ایران»، «تنها می‌مانم»، «خوشه‌چین»، «چه بگویم»، «به من بسپار دستت را»، «وطنم‌ای شکوه پابرجا» و «نگار» را در این کنسرت آنلاین اجرا کرد که با تمهیدات همراه اول تمام کاربران اینترنت در کشور به شکل رایگان توانستند اجرای این هنرمند را تماشا کنند. در مجموع آمار 935 هزار بیننده در روبیکا و 208 هزار بیننده در آیگپ برای این اجرا به ثبت رسید.

گفتنی است فرزاد فرزین، خواننده پاپ کشور در دومین شب برگزاری این پویش قطعاتی چون «کجا دنبالت بگردم»، «شانزلیزه»، «آینده»، «ماه عسل» و «نفس» را اجرا خواهد کرد.