نوکیا 1.4

نوکیا 1.4 با نمایشگر و باتری بزرگ معرفی شد

ظرفیت باتری و اندازه صفحه نمایش نوکیا 1.4 – Nokia 1.4 در قیاس با گوشی نوکیا 1.3 افزایش زیادی پیدا کرده است؛ اما قیمت آن نه!

مهم‌ترین تغییر نوکیا 1.4 را باید در نمایشگر گوشی جستجو کنیم که حالا 6.51 اینچی با وضوح +720p و نسبت تصویر 20 به 9 است. ظرفیت باتری آن هم به 4000 میلی آمپر ساعت رسیده؛ این در حالی است که نوکیا 1.3 نمایشگر 5.71 اینچی و باتری 3000 میلی آمپر ساعتی داشت.

البته باتری گوشی جدید نوکیا همچنان از درگاه microUSB با سرعت ناچیز 5 وات شارژ می‌شود؛ ولی کمپانی فنلاندی وعده‌ی دوام 2 روزه‌ی آن را داده است.

سایر مشخصات و قیمت نوکیا 1.4

دستگاه از چیپست اسنپدراگون 215 قدرت می‌گیرد؛ به همین دلیل با ورژن Go اندروید 10 کار می‌کند. البته آماده آپدیت به اندروید 11 گو است. این تراشه چهار هسته‌ای در نسخه پایه با حافظه داخلی 16 گیگ و رم 1 گیگابایتی همراهی می‌شود؛ اما یک نسخه 64 گیگ با رم 3 گیگابایتی نیز وجود دارد.

شیار کارت microSD تا 128 گیگابایت دیگر به فضای ذخیره‌سازی اضافه می‌کند. ناگفته نماند که Android Go قابلیت بالایی برای مدیریت حافظه دارد تا همه چیز به خوبی کار کند.

در پنل عقب، ماژول دایره شکلی را می‌یابیم که یک دوربین اصلی 8 مگاپیکسلی و یک دوربین ماکرو 2 مگاپیکسلی دارد. فلاش LED در مرکز دایره و حسگر اثر انگشت در زیر آن جای گرفته است.

قیمت نوکیا 1.4 از 99 یورو آغاز می‌شود

شاید این مجموعه از لحاظ سخت افزاری چنگی به دل نزند؛ ولی دوربین نوکیا 1.4 با تکیه بر الگوریتم‌های پردازشی گوگل در اپ Camera Go، از قابلیت‌هایی مانند حالت پرتره و عکاسی شبانه برخوردار است.

کاربران برای ثبت تصاویر سلفی هم می‌توانند از یک دوربین 5 مگاپیکسلی استفاده کنند.

دو شیار سیم کارت نانو با پشتیبانی از LTE Cat. 4 (سرعت دانلود 150 و آپلود 50 مگابیت بر ثانیه)، جی‌پی‌اس، وای-فای b/g/n و بلوتوث 4.2 امکانات ارتباطی گوشی محسوب می‌شوند. جک 3.5 میلی‌متری هدفون هم برای گوش دادن به موسیقی یا رادیو FM در آن وجود دارد.

تیزر معرفی گوشی Nokia 1.4

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. مفت گرونه!!!
    با اون شارژر ۵ واتی چهار روز طول میکشه گوشی شارژ بشه.