آپدیت اندروید ۱۱ برای گلکسی ای ۵۱ سامسونگ

آپدیت اندروید ۱۱ برای گلکسی ای ۵۱ سامسونگ منتشر شد

آپدیت اندروید ۱۱ برای گلکسی ای ۵۱ سامسونگ – Samsung Galaxy A51 منتشر شد. این نخستین به‌روزرسانی بزرگ برای گوشی گلکسی A51 است.

امروز، روز بزرگی برای صاحبان یکی از محبوب‌ترین گوشی‌های اندروید سال ۲۰۲۰ بود. سامسونگ با انتشار تازه‌ترین سیستم عامل اندروید برای این گوشی، همچنان به پیشتازی خود در بازار برای پشتیبانی نرم افزاری از گوشی‌هایش ادامه می‌دهد.

اندروید ۱۱ برای گلکسی ای ۵۱

ما در مورد گوشی گلکسی ای ۵۱ صحبت می‌کنیم که سال گذشته با یک نمایشگر ۶.۵ اینچی و به صورت پیشفرض با اندروید ۱۰ عرضه شد. اکنون گزارش شده است که این دیوایس نخستین به‌روزرسانی بزرگ خودش را دریافت کرده است. آپدیت One UI 3.0 مبتنی بر اندروید ۱۱ در حال حاضر برای کاربران روسیه‌ای منتشر شده است. گرچه گفته می‌شود طی هفته‌های پیش رو این به‌روزرسانی برای سایر کاربران اروپایی، آسیایی و آمریکای شمالی نیز منتشر شود.

البته این به‌روزرسانی فقط مختص نسخه 4G گوشی گلکسی A51 است و کاربران نسخه 5G باید مدت بیشتری منتظر دریافت آن بمانند. درست مثل دیگر گوشی‌های پرچمدار شرکت سامسونگ که خیراً اندروید جدید را دریافت کرده‌اند، آپدیت اندروید ۱۱ برای گلکسی ای ۵۱ نیز به صورت یک به‌روزرسانی OTA منتشر خواهد شد.

چیزی که جالب‌تر به نظر می‌رسد،‌ این است که ما شنیده‌ایم پچ‌های امنیتی ماه فوریه نیز به عنوان بخشی از به‌روزرسانی بزرگ گوشی A51 هستند. به عبارتی دیگر، سامسونگ همان رفتاری که با گوشی‌های پرچمدار خود دارد را با محصولات میان‌رده خودش هم دارد. هرچند اگر محبوبیت باورنکردنی جهانی این میان‌رده را در نظر بگیریم، این موضوع نمی‌تواند چندان تعجب برانگیز باشد.

در سه ماهه سال ۲۰۲۰ گوشی Galaxy A51 سامسونگ، پشت سر آیفون ۱۱ و شیائومی ردمی نوت ۸/ ۸ تی سومین اسمارت فون پرفروش جهان لقب گرفت. در حالی که این دیوایس مجهز به چیپست اگزینوس ۹۶۱۱ بین سه ماهه اول و سوم سال گذشته چند بار در جدول پرفروش‌ترین‌ها افت جایگاه داشت، اما فروش آن در بازه زمانی سپتامبر تا جولای از هر یک از اعضای خانواده گلکسی اس ۲۰ به صورت جداگانه همچنان بیشتر بود.

این گوشی به نمایشگر پانچ هول، باتری ۴۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی و چهار دوربین روی قاب پشتی پلاستیکی خود مجهز است و با وجود تمام این قابلیت‌ها، با قیمت رقابتی ۴۰۰ دلاری عرضه می‌شود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه

  1. براووو هر جا سخن از اعتماد است نام زیبای سامسونگ می درخشد. 💗💗💗⚘⚘⚘⚘⚘⚘

  2. زنده باد سامسونگ…بروزرسانی مرتب و متفاوت با هر دفعه قبل و پشتیبانی عالی باعث شده این شرکت محبوب ترین باشه…واسه گوشی خودم تا الان 19 آپدیت اومده تو 2 سال داشتنش…مثل همیشه برترین و کور بشه چشم کور دشمناش