بازی Mass Effect Legendary Edition - مس افکت لجندری ادیشن

سیستم مورد نیاز برای بازی Mass Effect Legendary Edition اعلام شد

بازی Mass Effect Legendary Edition مجموعه‌ای از عناوین این سری است. در ادامه می‌توانید سیستم مورد نیاز بازی مس افکت لجندری ادیشن را مشاهده کنید.

اگر از طرفداران بازی‌های سبک شوتر سوم شخص بوده و به تم فضایی بازی‌های رایانه‌ای علاقه داشته باشید، قاعدتا عناوینی مانند Mass Effect و یا Dead Space برای شما جذاب خواهند بود.

با این وجود، سه‌گانه بازی‌های مس افکت که در اواخر دهه ۲۰۰۰ و اوایل دهه ۲۰۱۰ عرضه شدده‌اند، طرفداران بسیاری را به دلیل وجود گیم پلی جذاب و درجه سختی نسبتا بالا پیدا کرده بودند. البته درباره داستان این بازی، کلیشه‌ای بودن موضوع حمله موجودات فضایی به انسان‌ها و وجود یک قهرمان که بعدها جان خود را از دست می‌دهد و دوباره برای احیا سری زنده می‌شود، خود از نقاط ضعف آن محسوب می‌شود. با این حال، سبک جدید گیم پلی و جهان بزرگ این بازی‌ها باعث می‌شد تا افراد همچنان از تجربه آن‌ها لذت ببرند.

بازی Mass Effect Legendary Edition

بازی Mass Effect Legendary Edition - مس افکت لجندری ادیشن

درواقع شایعه‌هایی که در تابستان امسال منتشر شده بود، همه اشاره به این موضوع داشتند که قرار است تا یک عنوان جدید، پس از اشتباه بزرگ بازی Mass Effect Andromeda توسط استودیو بایوویر (Bioware) ساخته و برای کنسول‌های نسل نهمی عرضه شود. اما پس چند ماه بعد، مشخص شد که سه عنوان اول این سری یک نسخه ریمستر را در قالب بازی مس افکت لجندری ادیشن دریافت خواهند کرد.

همچنین برای اجرای این بازی، قاعدتا مشخصات فنی چندان قدرتمندی مدنظر نیست و با یک سیستم میان‌رده هم باید بتوانید که هر سه عنوان در این سری را با گرافیک و نرخ فریم مناسب اجرا کنید. با این حال، استودیو بایوور سازنده بازی Mass Effect Legendary Edition اعلام کرده که در نسخه ریمستر این عناوین کیفیت 4K و همچنین برخی ساختارهای بازسازی شده را شامل می‌شوند که قطعا نیاز به مشخصات فنی لازم برای اجرای بدون دردسر دارد.

حداقل سیستم مورد نیاز برای اجرای بازی Mass Effect Legendary Edition

– سیستم عامل: ویندوز 7 – 8 – 8.1 – 10 (64-بیت)

– پردازنده: اینتل Core i5-3570 – ای ام دی FX-8350

– حافظه: ۸ گیگابایت

– کارت گرافیک: انویدیا GTX 760 – ای ام دی Radeon 7970/R9 280X

– حافظه ویدیویی: ۲ گیگابایت

– فضای هارد دیسک: ۱۲۰ گیکابایت

– دایرکت ایکس: ۱۱

– کارت صدا: وابسته به دایرکت ایکس

سیستم پیشنهادی برای اجرای بازی مس افکت لجندری ادیشن

– سیستم عامل: ویندوز 10 (64-بیت)

– پردازنده: اینتل Core i7-7700 – ای ام دی Ryzen 7 3700X

– حافظه: ۱۶ گیگابایت

– کارت گرافیک: انویدیا GTX 1070 – ای ام دی Radeon Vega 56

– حافظه ویدیویی: ۴ گیگابایت

– فضای هارد دیسک: ۱۲۰ گیگابایت

– دایرکت ایکس: ۱۱

– کارت صدا: وابسته به دایرکت ایکس

با این حساب اگر شما سیستم فوق‌العاده قوی هم نداشته باشید، همچنان می‌توانید نسخه ریمستر این سه‌گانه را تجربه کنید. همچنین در صورتی که مشخصات فنی پیشنهادی را دارید، پس از بازی با کیفیت 4K و ویژگی‌های گرافیکی جدید آن لذت ببرید؛ بخصوص اگر از طرفداران قدیمی سری هستید و اجرای نسخه اول آن با کیفیت بالا برای شما خیلی مهم است.

بازی Mass Effect Legendary Edition در تاریخ ۲۴ اردیبهشت (۱۴ مه) عرضه می‌شود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*