هدست واقعیت مجازی اپل

هدست واقعیت مجازی 3 هزار دلاری اپل شبیه یک عینک مخصوص شنا است

اطلاعات جالب توجهی از هدست واقعیت مجازی اپل فاش شده که مهم‌ترین آن قیمت ۳۰۰۰ دلاری و ارائه اپلیکیشن‌های واقعیت مجازی و واقعیت افزوده در کنار هم است.

اپل سال‌هاست که در حال کار روی محصولات واقعیت افزوده و واقعیت مجازی است و طبق آخرین گزارش‌ها، این شرکت در سال ۲۰۲۲ یک هدست واقعیت مجازی گران قیمت را وارد بازار خواهد کرد. اکنون اطلاعات و حتی رندری از این هدست به دست ما رسیده است که نگاهی انداختن به آن‌ها خالی از لطف نیست.

این رندر که به شدت خام و بچگانه به نظر می‌رسد، هدستی را به نمایش می‌گذارد که بیشتر شبیه عینک‌های واقعیت ترکیبی موجود در بازار است. گفته می‌شود این تصویر بر اساس جدیدترین اطلاعاتی که سال گذشته از طریق منابع داخلی درباره هدست واقعیت مجازی اپل به دست آمده، طراحی شده است.

هدست واقعیت مجازی اپل

این اطلاعات جدید، اخباری که در مورد هدست VR اپل شنیده بودیم نظیر جنس پارچه‌ای شبیه آنچه در اسپیکر هوم پاد مینی استفاده شده و همچنین هدبندهای قابل تعویض را تأیید می‌کند. این گزارش همچنین ادعا می‌کند که قیمت گجت پوشیدنی اپل ۳۰۰۰ دلار خواهد بود که بسیار گران‌تر از رقبا خواهد بود.

اما دلیل این قیمت بالا، به خاطر ارائه اپلیکیشن‌های واقعیت مجازی و واقعیت افزوده در کنار یکدیگر است. این دیوایس تعداد زیادی دوربین برای ردیابی حرکات دست شما، حسگر LiDAR برای نقشه‌برداری از اتاق و دو نمایشگر 8K با توانایی ردیابی چشم‌های شما را ارائه می‌کند. این دیوایس که اپل گلسس – Apple Glasses نام دارد رزولوشن بسیار بالاتری را نسبت به رقبایش در بازار ارائه خواهد کرد.

البته در تمام مدت نمایشگرها رزولوشن 8K را اجرا نمی‌کنند. فناوری ردیاب چشم اپل تخمین می‌زند که در چه زمانی به کجا نگاه می‌کنید، سپس رزولوشن صحنه‌هایی که نیازی به رزولوشن بالا ندارند را می‌کاهد تا در مصرف انرژی هم صرفه جویی شود. در داخل این هدست چیپست‌هایی تعبیه شده است که گفته می‌شود توسط Apple Silicone طراحی شده است و می‌تواند چیزی شبیه به چیپست M1 باشد.

در نهایت، تصور می‌شود که اپل در حال بررسی روش‌های مختلف کنترل از جمله ردیابی دستی و چشم ، دکمه‌هایی در کنار هدست و لوازم جانبی کوچک است. در نظر داشته باشید که هیچ یک از این اطلاعات توسط خود کمپانی اپل تأیید نشده است و توسط افشاگران در فضای مجازی منتشر شده است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*