مشخصات فنی شیائومی می ۱۱ پرو و پرو پلاس

مشخصات فنی شیائومی می ۱۱ پرو و پرو پلاس با احتمال کمی اغراق فاش شد

یک گزارش جدید مشخصات فنی شیائومی می ۱۱ پرو و پرو پلاس / +Xiaomi Mi 11 Pro and Pro را یک روز مانده به رونمایی از این محصولات منتشر کرد.

جدول مشخصات اسمارت فون‌هایی در فضای مجازی منتشر شده که گفته می‌شود متعلق به گوشی‌های سری Mi 11 شیائومی است. این جدول‌ها، مشخصات فنی شیائومی می ۱۱ پرو و می ۱۱ پرو پلاس را به همراه قیمت این دو مدل فاش می‌کنند. گرچه ما نمی‌توانیم به طور کامل این اطلاعات را تأیید کنیم و ممکن است کمی اغراق هم در آن شده باشد.

مشخصات فنی شیائومی می ۱۱ پرو

آنطور که در این گزارش آمده، گوشی می ۱۱ پرو شیائومی به همان نمایشگر ۶.۸۱ اینچی 2K به کار رفته در مدل اصلی می ۱۱ مجهز خواهد بود. این نمایشگر نرخ رفرش ۱۲۰ هرتزی و نرخ نمونه‌برداری لمس ۴۸۰ هرتزی را ارائه می‌کند، امتیاز JDCD آن کمتر از ۰.۳۸ و امتیاز Delta E آن نیز کمتر از ۰.۴۱ است.

روی قاب پشتی این گوشی ماژول دوربین سه‌گانه‌ای همراه دو فلاش LED و یک سیستم فوکوس لیزری قرار دارد. مشخصات دوربین این گوشی شامل حسگر اصلی ۵۰ مگاپیکسلی Samsung GN2 50MP با لرزشگیر اپتیکال، حسگر ۴۸ مگاپیکسلی Sony IMX586/598 و یک حسگر ۴۸ مگاپیکسلی دیگر Sony IMX586 با زوم اپتیکال ۵ برابری و زوم هیبرید ۱۲۰ برابری است. دوربین سلفی این گوشی نیز ۲۰ مگاپیکسلی است.

از دیگر مشخصات فنی شیائومی می ۱۱ پرو می‌توان به یک باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی زیر قاب این گوشی با پشتیبانی از شارژ سریع سیمی و بی‌سیم ۶۷ وات اشاره کرد که با یک درگاه USB تایپ C شارژ می‌شود. کیت NFC، یک حسگر اثر انگشت زیر نمایشگر، وای فای ۶ ای، بلوتوث ۵.۲، مادون قرمز، یک موتور هپتیک محور افقی و سیستم صوتی هارمن کاردن اشاره کرد. ابعاد این گوشی برابر با ۱۶۴.۳ در ۷۴.۶ در ۹.۰ میلی‌متر و وزن آن ۲۲۰ گرم است. همچنین گواهی IP را نیز برای مقاومت در برابر نفوذ آب دریافت کرده است، اما مطمئن نیستیم آن IP53 و یا IP68 خواهد بود.

شیائومی گوشی پرچمدار جدید خودش را در دو نسخه مختلف عرضه خواهد کرد. نسخه پایه این گوشی با ۸ گیگ رم و ۲۵۶ گیگ حافظه ۷۷۳ دلار قیمت دارد، در حالی که قیمت نسخه بالارده‌تر آن با ۱۲ گیگ رم و ۲۵۶ گیگ حافظه ۸۳۵ دلار است. هر دو این نسخه‌ها از چیپست اسنپدراگون ۸۸۸ کوالکام قدرت می‌گیرند.

شیائومی +Mi 11 Pro

سال گذشته مدل بالارده خانواده می ۱۰ شیائومی، می ۱۰ اولترا نام داشت؛ اما آخرین گزارش منتشر شده نشان می‌دهد شیائومی دیگر قصد استفاده از نام «اولترا» در نسل جدید آن را ندارد. این گوشی ظاهراً می ۱۱ پرو پلاس نام خواهد گرفت که نشان می‌دهد شیائومی به جای دنباله‌روی از سامسونگ، می‌خواهد در نام‌گذاری از رقبای چینی خود نظیر ویوو و هواوی الگو بگیرد.

این گوشی از همان نمایشگر دو مدل می ۱۱ و می ۱۱ پرو استفاده می‌کند. پردازنده آن نیز اسنپدراگون ۸۸۸ است که ۸/ ۱۲ گیگ رم LPDDR5 و ۲۵۶ گیگ حافظه UFS 3.1 نیز آن را همراهی می‌کند. اما پیکربندی دوربین آن با دو مدل دیگر سری Mi 11 متفاوت است. این گوشی از حسگر اصلی ۵۰ مگاپیکسلی Samsung GN2، حسگر ۴۸ مگاپیکسلی Sony IMX586/598، یک حسگر ۴۸ مگاپیکسلی دیگر Sony IMX586 با زوم اپتیکال ۱۰ برابری و یک دوربین پرتره ۱۲ مگاپیکسلی با زوم اپتیکال ۲ برابری استفاده می‌کند. بنابراین به جای سه دوربین، این مدل از چهار دوربین بهره می‌برد. در جلو نیز یک دوربین سلفی ۳۲ مگاپیسکلی به جای حسگر ۲۰ مگاپیکسلی در دو مدل دیگر حضور دارد.

این گوشی از همان باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی مدل می ۱۱ پرو نیرو می‌گیرد که با توان ۱۲۰ وات (سیمی) و ۶۷ وات (بی‌سیم) شارژ می‌شود. این گوشی مطمئناً به لطف تراشه اسنپدراگون ۸۸۸ از فناوری شارژ Quick Charge 5.0 نیز پشتیبانی می‌کند.

شیائومی +Mi 11 Pro از ابعاد ۱۶۴.۳ در ۷۴.۶ در ۹.۵ میلی‌متر،‌ وزن سنگین ۲۳۰ گرمی و گواهی IP68 پشتیبانی می‌کند. قیمت آن برای نسخه پایه با ۸ گیگ رم نیز ۸۶۶ دلار و برای نسخه بالارده‌تر با ۱۲ گیگ رم نیز ۹۲۸ دلار خواهد بود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*