بلک شارک 4 پرو

بلک شارک 4 پرو در کنسول گوگل پلی رویت شد

امروز، گوشی بلک شارک 4 پرو در کنسول گوگل پلی رویت شد. Black Shark 4 Pro مشخصات جالبی دارد که در ادامه به آن‌ها می‌پردازیم.

اواخر ژانویه بود که تلفن جدید بلک شارک با اسم رمز “kaiser” در کنسول گوگل پلی مشاهده شد. KSR-A0 شماره مدل این دستگاه است. اکنون اما یک اسمارت فون دیگر از Black Shark دیگر با نام “penrose” و شماره مدل PSR-A0 در کنسول گوگل پلی ظاهر شده است. احتمالا دستگاه اول Black Shark 4 و دستگاه دوم بلک شارک 4 پرو باشد.

چیزی که در مورد اطلاعات منتشر شده این گوشی‌ها در کنسول Google Play عجیب است، پردازنده آن‌هاست. طبق مشخصات منتشر شده، Black Shark 4 Pro دارای اسنپدراگون 865 است. پیش از این، نام تراشه‌ی اسنپدراگون 835 نیز برای Black Shark 4 اعلام شده بود. به نظر می‌رسد نام پردازنده‌های هر دو گوشی در کنسول گوگل پلی اشتباه ذکر شده باشد و این دو دستگاه با جدیدترین پرچمدار کوالکام، یعنی اسنپدراگون 888 عرضه شوند.بلک شارک 4 پرو

طبق شایعات قبلی، بلک شارک 4 پرو دارای 12 گیگابایت رم بوده و سیستم‌عامل پیشفرض آن نیز اندروید 10 است. در بالای نمایشگر، سوراخی برای دوربین جلو در نظر گرفته شده است. اندازه نمایشگر دستگاه هنوز مشخص نشده است اما نمایشگری با کیفیت Full HD+، رزولوشن 1080 در 2400 پیکسل و نسبت ابعاد 20:9 را شاهد خواهیم بود. این گوشی گیمینگ طراحی جالبی نیز دارد. احتمالا در سمت چپ از یک دکمه تنظیم صدا بهره می‌برد و در سمت راست نیز می‌تواند به دکمه‌های مخصوص گیمینگ مجهز شود. سایر جزییات این گوشی هوشمند هنوز مشخص نشده است.

برخلاف مدل KSR-A0 که در ابتدای ماه جاری در پایگاه داده TENAA ظاهر شده بود، هنوز خبری از PSR-A0 نیست. طبق اطلاعات TENAA، بلک شارک 4 از نمایشگر 6.67 اینچی، باتری 4500 میلی آمپری و اندروید 11 بهره خواهد برد. این دستگاه در بنچمارک انتوتو نیز امتیاز اولیه 788505 را توانسته است دریافت کند. انتظار می‌رود این سری با شارژر سریع 120 واتی روانه بازارها شوند.