کادوهای تکنولوژی

بهترین کادوهای تکنولوژی برای هدیه روز ولنتاین

برای روز ولنتاین می‌توانید کادوهای تکنولوژی خریداری کنید تا از زندگی هوشمندتر در کنار کسی که دوستش دارید بیشتر لذت ببرید.

روز ولنتاین به عنوان روز عشق شناخته می‌شود و تمام عاشقان برای معشوقه‌هایشان دست به خرید کادو می‌زنند. گل، شکلات و خوراکی‌های خوشمزه و شاید نامه عاشقانه از جمله کارهایی است که در کنار تمامی کادوها قرار می‌گیرند و بخش مهم این مراسم به شناخت و البته گشت و گذار در بازار نیاز دارد. خرید کادو می‌تواند بر اساس نیازهای فرد مقابل یا حتی علاقه‌های او باشد اما اگر پارتنرتان شیفته زندگی تکنولوژیک باشد، احتمالا با خرید یک کادوی تکنولوژی او را بیشتر از هر کادوی دیگری خوشحال خواهید کرد. برای انتخاب بهترین کادوهای فناوری برای روز ولنتاین با ما همراه باشید تا با گجت‌های محبوب و پر استفاده آشنا شوید.

Fujifilm Instax Square SQ6

قیمت: دو میلیون و 700 هزار تومان

کادوهای تکنولوژی

دوربین «Instax Square SQ6» یکی دیگر از دوربین‌های قطع مربعی سری اینستکس «فوجی فیلم» بوده و مانند دوربین پرچمدار این کمپانی یعنی SQ10 از فیلم‌های قطع مربعی و اصطلاحا اینستاگرامی بهره می‌برد؛ اما مهم‌ترین ویژگی SQ10 که قابلیت‌های عکاسی دیجیتال بود را با خود ندارد. در واقع SQ6 را می‌توان دوربینی آنالوگ مانند اینستکس مینی 8 و 9 دانست که فیلم‌هایی مشابه SQ10 دارد. فیلم اینستکس اسکوئر «Instax Square» در سایز 86 × 72 میلی‌متر طراحی شده اما تصاویر ثبت ‌شده در واقع ابعادی معادل 62 × 62 میلی‌متر دارند؛ بنابراین اینستکس اسکوئر بزرگ‌ترین سایز عکس را در میان تمام محصولات اینستکس دارد. این دوربین ساده و سرگرم کننده از طراحی ظریفی برخوردار بوده و با لنز Fujinon 65.75mm با نسبت کانونی f/12.6 خود که درست در مرکز این دوربین مربعی قرار گرفته می‌توانید تصاویر زیبایی از لحظات عاشقانه‌تان ثبت کنید. در کنار این لنز یک آیینه‌ کوچک برای عکاسی سلفی نیز در نظر گرفته شده تا در هیچ حالت عکاسی احساس کمبود نکنید. فوکوس خودکار لنز و توانایی‌های نمای نزدیک از جمله نقاط قوت این دوربین برشمرده می‌شوند. در طراحی دوربین همچنین یک منظره‌یاب نوری با یک نقطه مرکزی با هدف انجام دقیق‌تر کادربندی و فلاش داخلی برای برجسته کردن صحنه‌های کم نور در نظر گرفته شده است. 3 ماژول رنگی همراه این دوربین ارائه می‌شود که با قرار دادن آن‌ها روی فلاش دوربین می‌توان عکس‌هایی با طیف رنگی دلخواه ثبت کرد. این دوربین همچنین قابلیت عکاسی مالتی اکسپوژر دارد که از این طریق می‌توان روی یک فیلم دو بار عکاسی کرد و تصاویر منحصر به فردی خلق کرد. دوربین Instax Square SQ6 اولین دوربین چاپ سریع تمام آنالوگ فوجی ‌فیلم است که با فرمت مربعی عکاسی می‌کند.

اپل واچ اس ای

قیمت تقریبی: 8 میلیون و 500 هزار تومان

کادوهای تکنولوژی

اگر می‌خواهید پارتنرتان را با یک اکسسوری جذاب سورپرایز کنید، اپل واچ اس ای – Apple Watch SE می‌تواند یکی از بهترین انتخاب‌های شما در میان کادوهای تکنولوژی باشد. این ساعت هوشمند از اپل واچ سری 6 – Apple Watch Series 6 ارزان‌تر بوده ولی کارایی‌هایش چندان با سری 6 تفاوت ندارد. این اسمارت واچ به خوبی سری 6 کار می‌کند اما قابلیت نمایشگر همیشه روشن را در خود ندارد. این ویژگی می‌تواند یک مزیت باشد چرا که در این صورت عمر باتری افزایش پیدا خواهد کرد. اپل واچ اس ای روی تمامی مچ‌ها زیبا به نظر می‌رسد و بندهای مختلفی برای انتخاب و نصب وجود دارد که اگر معشوقه‌تان روی ست کردن رنگ ساعت و لباس‌هایش حساس است،‌ هیچ محدودیتی در پوشیدن لباس‌هایش نداشته باشد. خرید اپل واچ برای یک اپل فن می‌تواند هدیه‌ای بسیار ارزشمند باشد.

ماگ هوشمند شیائومی

قیمت تقریبی: یک میلیون و 100 هزار تومان

کادوهای تکنولوژی

ماگ هوشمند شیائومی یک لیوان حرارتی با یک صفحه نمایش OLED بوده و با نام ماگ Fish Kiss Kiss شناخته می‌شود. این ماگ طرح جدیدی داشته و چند عملکرد اضافی را ارائه می‌کند که آن را در میان بهترین کادوهای تکنولوژی قرار می‌دهد. فلاسک Kiss Kiss Fish شیائومی دارای ظرفیت 430 میلی لیتری بوده و از استیل ضد زنگ 304 ساخته شده است. شکل خاص استوانه‌ای ماگ در قسمت وسط باریک تر طراحی شده تا امکان قرارگیری راحت‌تر در دست را فراهم کند. به علاوه طراحی منحنی 180 درجه دوگانه، ظرافت و زیبایی آن را دو چندان کرده است. ماگ Fish Kiss Kiss مجهز به سنسور دما در داخل لیوان بوده که روی صفحه نمایش OLED روی درب فلاسک نمایش داده می‌شود و دمای مایع موجود در داخل فلاسک را با دقت یک درجه سانتی‌گراد نمایش می‌دهد؛ بدین ترتیب به راحتی می‌توانید از دمای نوشیدنی خود اطلاع داشته باشید. از دیگر ویژگی‌های محصول شیائومی می‌توانیم به امکان دست کشیدن روی صفحه لمسی اشاره کنیم تا متوجه شوید از زمانی که نوشیدنی را در این ماگ هوشمند ریخته‌اید، چند دقیقه می‌گذرد. دیواره های داخلی ماگ از جنس استیل ساخته شده که می‌تواند درجه حرارت نوشیدنی‌های کمتر از ۱۰ درجه سانتی‌گراد برای مدت ۵ ساعت و همچنین مایعات گرم با ۴۲ درجه سانتی‌گراد را تا ۶ ساعت ثابت نگه دارد.

اسپیکر JBL Flip 5

قیمت تقریبی: دو میلیون و 50 هزار تومان

کادوهای تکنولوژی

اگر برنامه یک خوش‌گذرانی در ساحل یا استخر را با عشقتان دارید، احتمالا به پخش آهنگ‌های عاشقانه نیز اهمیت خواهید داد تا فضای رمانتیک‌تری برایتان ایجاد شود. اسپیکر جی بی ال فلیپ 5 صدای بلند و با کیفیتی تولید می‌کند و با یک بار شارژ می‌تواند تا 12 ساعت روشن بماند. این گجت در رنگ‌های مختلفی به تولید رسیده و قیمت اقتصادی دارد. ابعاد کوچکش امکان حمل راحت آن را فراهم می‌کند و استاندارد IPX7 فلیپ 5 را در برابر نفوذ آب مقاوم می‌سازد.

لامپ هوشمند Music Bulb

قیمت تقریبی: 150 هزار تومان

کادوهای تکنولوژی

شاید در ابتدا فکر کنید یک لامپ به عنوان یکی از کادوهای تکنولوژی نمی‌تواند به اندازه کافی عشق و علاقه‌تان را بروز بدهد، اما صبر کنید و پیش از قضاوت این محصول از قابلیت‌هایش آگاه شوید. این لامپ هوشمند می‌تواند میزان نور را به دلخواه‌تان تغییر دهد تا لحظات رمانتیک‌تان مانند جشن تولد یا سالگرد را با نورپردازی زیبایی سپری کنید. امکان نمایش 13 رنگ مختلف توسط این لامپ وجود دارد و همچنین با متصل شدن به آن به وسیله اسمارت فون‌تان، می‌توانید از طریق همان لامپ به پخش موسیقی بپردازید. قابلیت تنظیم و شخصی‌سازی رنگ نور، شدت نور، میزان صدا و غیره از جمله قابلیت‌های مهم این لامپ هوشمند برشمرده می‌شوند. خوشبختانه موزیک بالب را می‌توانید به یک هولدر معمولی لامپ متصل کنید و نیازی به تجهیزات خاصی برای آن وجود ندارد.

ایرپادز پرو

قیمت تقریبی: پنج میلیون و 300 هزار تومان

کادوهای تکنولوژی

در آخرین مورد از لیست راهنمای خرید کادوهای تکنولوژی برای روز ولنتاین به ایرپادز اپل می‌رسیم که واقعا تجربه‌ای با کیفیت و راحتی را برای پارتنرتان رقم می‌زند. با همه‌گیر شدن ایربادها و حذف تدریجی هندزفری‌های با سیم، استفاده از ایرپادز پرو – Airpods Pro چندان عجیب نیست و با وجود راحتی استفاده، کیفیت صدای بالایی را نیز ارائه می‌کند. بدنه ایرپادز پرو به گونه‌ای ساخته شده تا در برابر نفوذ عرق مقاوم باشد و با قرار دادن آن در گوش، به هیچ وجه احساس بدی نخواهید داشت. کاربران آی او اسی از داشتن این گجت بسیار خوشحال خواهند شد و اگر ایرپادز پرو را نمی‌پسندید، می‌توانید به سراغ مدل‌های دیگر ایرپاد مانند ایرپادز 2 – Airpods 2 نیز بروید.

پاوربانک 10 هزار میلی‌آمپری شیائومی

قیمت تقریبی: 300 هزار تومان

کادوهای تکنولوژی

این روزها با توجه به افزایش استفاده مردم از موبایل‌هایشان و مدت زمان طولانی دور بودن از خانه، باتری اسمارت فون‌ها به زحمت پاسخگوی استفاده طی یک روز کامل هستند. اینجاست که پاوربانک به عنوان یکی از بهترین کادوهای تکنولوژی ظاهر می‌شود چرا که می‌تواند شما را بیشتر با آنکه دوستش دارید در ارتباط نگه دارد تا گوشی او خاموش نشود. این پاوربانک توسط هر دو پورت میکرو USB و USB-C می‌تواند شارژ شود، بنابراین اهمیتی ندارد اگر پارتنرتان یک گوشی جدید داشته باشد یا یک گوشی قدیمی چرا که با شارژر موبایلش می‌تواند این پاوربانک را شارژ کند. برای اکثر گوشی‌های امروزی، این حجم پاوربانک می‌تواند حدود دو یا سه مرتبه گوشی را به طور کامل شارژ کند و ظرفیت مناسبی دارد. دو درگاه 2.1 میلی‌آمپری 5 ولتی و 2.6 آمپری 5.1 ولتی برای گجت در نظر گرفته شده تا با سرعت‌های متفاوتی دیوایس‌هایتان را شارژ کنید. پاوربانک همراه شیائومی دارای سیستم محافظت در برابر مشکلاتی مانند نوسانات برق، اتصال کوتاه، تغییرات دما، اضافه جریان در ورودی و خروجی و غیره است.

کیبورد و ماوس بی سیم تسکو مدل TKM 7020W

قیمت تقریبی: 460 هزار تومان

کادوهای تکنولوژی

از جمله مواردی که تمامی دوست‌داران تکنولوژی به آن اهمیت می‌دهند حذف سیم از لوازم جانبی‌شان است. کیبورد و ماوس از جمله مواردی هستند که از زمان‌های قدیم با سیم‌های بلندشان دست و پا گیر بوده‌اند و حالا با پیشرفت تکنولوژی امکان هدیه دادن یک کیبورد و ماوس بی سیم فراهم شده است. این محصول تسکو به راحتی به کامپیوترهای شخصی – با هر سیستم عاملی – متصل شده و پس از آن با تمامی اتصالات سیم‌دار خداحافظی خواهید کرد، چرا که تنها منبع انرژی آن‌ها باتری‌های قلمی (سایز AA) هستند. تحمل بیش از 500 هزار ضربه روی دکمه‌ها و کیفیت ساخت مطلوب از جمله ویژگی‌های مثبت این پکیج ماوس و کیبورد شناخته می‌شوند.

مودم 4G قابل حمل زد ام ای ZMI مدل MF855

قیمت تقریبی: سه میلیون تومان

کادوهای تکنولوژی

 

همراه داشتن اینترنت آن هم در فضایی خارج از خانه به یکی از نیازهای ثابت کاربران تکنولوژی تبدیل شده و مودم‌های همراه آمده‌اند تا استفاده شما از اینترنت سلولار گوشی (که منجر به تخلیه زود هنگام شارژ باتری می‌شود) را به صفر برسانند. مودم‌های جیبی زیادی در بازار به فروش می‌رسند اما آنچه محصول شیائومی را به یکی از بهترین کادوهای تکنولوژی تبدیل می‌کند ظرفیت باتری بسیار بالایش بوده که نه تنها سبب می‌شود حداقل سه روز را بدون نیاز به شارژر سپری کند، بلکه با در اختیار داشتن پورت USB می‌تواند گوشی شما را شارژ کرده و نقش پاوربانک را ایفا کند. در واقع با خرید این کالا، دو محصول با کارایی‌های مختلف را خریداری کرده‌اید و چه چیزی بیشتر از این می‌تواند یک گیک را خوشحال کند؟ پشتیبانی از شبکه‌های مخابراتی نسل دوم، سوم و چهارم از ویژگی‌های مثبت این مودم برشمرده می‌شوند. شاید عدم وجود نمایشگر کمی شما را آزار بدهد اما به عنوان دارنده یک مودم جیبی بدون نمایشگر باید بگویم این ویژگی به جز مصرف بیشتر باتری ثمر دیگری ندارد چرا که می‌توانید با استفاده از پنل مودم، تنظیمات لازم را اعمال کنید.

شیائومی می بند 5

قیمت تقریبی: 700 هزار تومان

کادوهای تکنولوژیشیائومی Mi Band 5 طراحی مشابه با نسل قبلی خود، Mi Band 4 دارد و با بندهای رنگی به فروش می‌رسد. این دستبند هوشمند به نمایشگر 1.2 اینچی AMOLED مجهز شده که توسط شیشه 2.5D محافظت می‌شود. روشنایی صفحه نمایش این مچ‌بند هوشمند به 450 نیت می‌رسد و شما به 5 سطح مختلف برای تنظیم میزان روشنایی دسترسی خواهید داشت. شیائومی به دستبند هوشمند جدید خود 5 حالت ورزشی جدید اضافه کرده که مناسب ورزش در فضای داخلی است. در کنار این 5 حالت، توسط این محصول می‌توانید فعالیت‌های خود در 5 ورزش دیگر مانند شنا، پیاده‌روی و دوچرخه‌سواری را ردیابی کنید. این دستگاه هوشمند به حسگر زیستی فتوپلتیسموگرام مجهز شده که می‌تواند به صورت 24 ساعته ضربان قلب کاربر را اندازه‌گیری کند. شیائومی ادعا کرده که دقت این محصول در زمینه شناسایی ضربان نامنظم قلب بهبود 50 درصدی را تجربه کرده و برای ردیابی خواب کاربران نیز 40 درصد دقت بالاتری دارد. شیائومی می بند 5 می‌تواند میزان خواب REM، سبک و سنگین را اندازه‌گیری کند. برای اولین بار دستبند هوشمند شیائومی می‌تواند امتیاز PAI را محاسبه ‌کند که با ردیابی ضربان قلب و میزان فعالیت هفتگی شما چنین امتیازی بدست می‌آید. تمام نسل‌های شیائومی Mi Band شارژدهی نزدیک به 2 هفته داشتند، اما شارژ آن‌ها برای کاربران دردسر ایجاد می‌کرد. علاوه بر سخت بودن این کار، کاربران از طراحی شارژر نیز رضایت نداشتند. شیائومی Mi Band 5 این مشکل را با شارژر مغناطیسی برطرف کرده است. این دستبند هوشمند تا 14 روز شارژدهی دارد و تا عمق 50 متری آب مقاومت می‌کند. اگر پارتنر شما به ورزش کردن علاقه شدیدی دارد و بودجه‌ای به اندازه اپل واچ اس ای را در اختیار ندارید، می‌توانید بسیاری از کارایی‌های ساعت هوشمند اپل را با محصول شیائومی به معشوقتان هدیه بدهید.

در این مقاله نمونه‌هایی از کادوهای تکنولوژی را به شما عزیزان معرفی کردیم تا از نفوذ فناوری‌های مختلف در زندگی روزمره‌مان بیشتر آگاه شوید. اگر برند درج شده برای کالاها را در بازار پیدا نکردید، همچنان می‌توانید آن کالا را با برندهای دیگر خریداری کنید و هدیه بدهید؛ البته بایستی به فروشگاه و گارانتی معتبر مراجعه کنید تا متحمل ضرر نشوید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*