بهترین گوشی های اندرویدی در آنتوتو

بهترین گوشی های اندرویدی در آنتوتو از دید کاربران – ژانویه ۲۰۲۱

فهرست بهترین گوشی های اندرویدی در آنتوتو از دید کاربران منتشر شد. در این فهرست که برای ژانویه ۲۰۲۱ است، یک گوشی چینی در رتبه نخست قرار دارد.

آنتوتو جدیداً فهرستی از بهترین اسمارت فون‌های اندرویدی در ماه ژانویه سال ۲۰۲۱ میلادی را منتشر کرده است. گفته می‌شود مدل‌های موجود در این فهرست که شامل گوشی‌هایی همچون میزو ۱۷ پرو، هواوی میت ۴۰ و سامسونگ گلکسی اس ۲۰ اولترا ۵ جی است، توسط نظرات کاربران انتخاب شده است.

جدول بهترین گوشی های اندرویدی در آنتوتو که در این مقاله به آن‌ها اشاره شده، همگی بر گرفته از امتیازی است که کاربران به گوشی‌ها داده‌اند. به عبارت دیگر رتبه‌بندی این گوشی‌ها بر اساس رضایت مشتری از آن صورت گرفته است. این یعنی دستگاه‌هایی در این لیست قرار گرفته‌اند که موفق شده‌اند بیشترین امتیاز را از کاربران دریافت کنند. این گوشی‌ها اکثر نیاز مشتریان را برآورده می‌کنند و اکثراً مواردی هستند که بیشتر مورد استقبال مشتریان در بازار چین قرار گرفته‌اند.

بهترین گوشی های اندرویدی در آنتوتو

اوایل ماه جاری میلادی گوشی میزو ۱۷ پرو در فهرست قدرتمندترین گوشی‌های بنچمارک آنتوتو قرار گرفت. از زمان عرضه، این گوشی به‌روزرسانی‌های نرم افزاری متعددی را دریافت کرده‌اند که همگی امکانات جدیدی را به گوشی می‌افزایند و همین باعث شده رضایتمندی مشتریان از این گوشی به ۹۷.۹۳ درصد برسد. زیر قاب گوشی پرچمدار میزو، تراشه اسنپدراگون ۸۶۵ کوالکام قرار دارد که یک رم با نوع LPDDR5 و حافظه پرسرعت UFS 3.1 نیز آن را همراهی می‌کنند. میزو در طراحی این دیوایس بیش از عملکرد، روی ظاهر تمرکز کرده است؛ هرچند همچنان از سخت افزار توانمندی هم برخوردار است.

رتبه دوم فهرست بهترین گوشی های اندرویدی در آنتوتو در اختیار هواوی میت ۴۰ با رضایتمندی ۹۷.۸۹ درصدی است. این گوشی از تراشه Kirin 9000E که آخرین چیپست ساخت هواوی است، قدرت می‌گیرد. و اما مقام سوم نیز با رضایتمندی ۹۷.۷۵ درصدی در اختیار گوشی سامسونگ گلکسی اس ۲۰ اولترا ۵ جی قرار دارد. این گوشی از نظر سخت افزاری، رده بالاتر از دو مدل بالایی خودش در جدول است.