اسکوتر شیائومی می الکتریک پرو 2

اسکوتر شیائومی می الکتریک پرو 2 در نسخه‌ای ویژه از راه رسید

نسخه ویژه اسکوتر شیائومی می الکتریک پرو 2 – Mi Electric Scooter Pro 2 در همکاری با برند خودرویی Mercedes-AMG طراحی شده است.

علاوه بر معرفی نسخه جهانی شیائومی می 11 و تلویزیون Mi TV Q1 75، کمپانی چینی از نسخه ویژه می الکتریک اسکوتر پرو 2 هم رونمایی کرد؛ با پسوند طولانی Mercedes-AMG Petronas F1 Team Edition !

مهندسی پیشرفته شیائومی در ترکیب با جادوی طراحی مرسدس-آ ام گ، از این اسکوتر برقی یک وسیله نقلیه راحت، قابل اعتماد و خوش استایل ساخته است.

از ویژگی‌های فنی آن، باید به توان پیمایش 45 کیلومتر با حداکثر سرعت 25 کیلومتر بر ساعت اشاره کنیم. حتی این اسکوتر شیائومی می‌تواند بدون دردسر از مسیرهایی با شیب 20 درصد بالا برود؛ ایده‌آل برای سفرهای روزمره درون شهری!

نسخه ویژه می الکتریک اسکوتر پرو 2 برخوردار از یک موتور قدرتمند 300 وات، سیستم ترمز دوبل، تایرهای پنوماتیک جاذب شوک و طراحی آسان‌تاشو برای سهولت حمل و نقل است.

وجود یک نمایشگر LCD به راکب امکان می‌دهد دید وسیع و کنترل خوبی روی محیط پیرامون خود داشته باشد. این نمایشگر کاربردهای دیگری هم دارد: نمایش سرعت لحظه‌ای، انتخاب حالت سواری، برقراری اتصال بلوتوثی یا حتی بررسی وضعیت چراغ جلو!

درباره یک چراغ ارتقایافته 2 واتی صحبت می‌کنیم که می‌تواند تا 10 متر جلوتر را روشن کند. برای افزایش امنیت، چند چراغ رفلکتور در جلو، عقب و طرفین نیز نصب شده است. همچنین افراد تازه‌کار می‌توانند با اتصال گوشی موبایل خود، به نکات و توصیه‌های ایمنی دسترسی پیدا کنند.

قیمت اسکوتر شیائومی می الکتریک پرو 2

نسخه Mercedes-AMG این اسکوتر برقی با قیمت 799 یورو در معرض فروش قرار گرفته؛ این در حالی است که قیمت نسخه معمولی، 500 یورو اعلام شده بود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*