قیمت دیگنیتی

اعلام قیمت دیگنیتی همزمان با شصت و هشتمین سالگرد تأسیس بهمن موتور

گروه بهمن موتور به مناسبت شصت و هشتمین سالگرد تأسیس خود قیمت دیگنیتی را اعلام کرد. دیگنیتی همان دانگ فنگ IX-5، یک کراس اوور کوپه است.

شرکت بهمن موتور همزمان با شصت و هشتمین سالگرد تأسیس این شرکت از مدرن‌ترین مرکز خدمات خودرویی کشور رونمایی کرد؛ اما در حاشیه این مراسم مدیر عامل شرکت بهمن موتور مصاحبه‌ای را با خبرنگاران در رابطه با محصولات جدید این شرکت انجام داد.

مدیر عامل شرکت بهمن موتور در پاسخ به سؤالی در ارتباط با آغاز تولید انبوه خودروی دیگنیتی پرایم گفت‌؛ مدتی است که تولید این خودرو آغاز شده و شرکت به دنبال تولید محصولات با بهترین کیفیت است تا سری اول خودروهای دیگنیتی پرایم بدون هیچ ایرادی در اختیار خریداران قرار بگیرد. این خودرو تا اواخر بهمن امسال عرضه خواهد شد و تا به امروز دیگنیتی پرایم 20 درصد داخلی سازی شده است؛ اما شرکت بهمن موتور در تلاش است تا این خودرو را به بهترین شکل داخلی سازی کند.

قیمت دیگنیتی پرایم

سری اول این خودرو در تیراژ محدود عرضه خواهد شد؛ اما شرکت بهمن موتور قصد دارد تا 3500 تا 5000 هزار دستگاه دیگنیتی پرایم را تا پایان سال آینده تولید و عرضه کند. به گفته مدیر عامل شرکت بهمن موتور قیمت دیگنیتی پرایم 760 میلیون تومان خواهد بود.

قیمت دیگنیتی

معرفی ویژگی‌های دیگنیتی پرایم

دیگنیتی پرایم در اصل همان دانگ فنگ IX-5 که در ایران با نام دیگنیتی پرایم عرضه خواهد شد. این خودرو یک کراس اور کوپه با طراحی به روز است، پیشرانه این خودرو 1.5 لیتری توربو است و این پیشرانه قادر به تولید 148 اسب بخار قدرت و 220 نیوتون متر گشتاور خواهد بود، جعبه دنده این خودرو یک گیربوکس اتوماتیک‌ CVT است که باعث می‌شود نیروی موتور به چرخ‌های جلو منتقل شود. این خودرو دارای آپشن‌هایی مانند سیستم ورود بدون کلید، 6 کیسه هوا، سیستم‌های کنترل پایداری، صفحه نمایش 10 اینچی، صندلی برقی راننده، سقف پانوراما، دوربین 360 درجه، درایو مد و دوربین ثبت وقایع خواهد بود. بهمن دیگنیتی در بازار ایران رقبای زیادی دارد که از جمله آن‌ها؛ ام‌ وی‌ ام X55، جک S5، تیگو 5، هاوال H2 و… خواهند بود.

زمان تولید و عرضه خودروی فیدلیتی بهمن موتور

خودروی فیدلیتی که از دیگر خودورهای جدید شرکت بهمن موتور است تا پایان امسال معرفی می‌شود و قرار است در سال آینده تولید این خودرو آغاز شود. تولید خودرو فیدیلتی با 50 درصد داخلی سازی تولید خواهد شد و قرار است تیراژ تولید این خودرو درسال اول 11 هزار دستگاه باشد و این خودرو سازی تلاش می‌کند تا تولید این خودرو را در سال‌های آینده به 30 هزار دستگاه در سال برساند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*