مشخصات گوشی موتورولا موتو جی 30

مشخصات گوشی موتورولا موتو جی 30 فاش شد

مشخصات گوشی موتورولا موتو جی 30 – Motorola Moto E7 فاش شد و این موبایل هوشمند دارای 6 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی خواهد بود.

گوشی‌های موتورولا موتو جی 30 و موتو ای 7 – Moto E7 هفته گذشته رونمایی شدند و حالا مشخصات آن‌ها نیز فاش شده که در ادامه می‌توانید مطالعه کنید.

مشخصات گوشی موتورولا موتو جی 30

موتو جی 30 دارای پردازنده اسنپدراگون 662 و یک صفحه نمایش 6.5 اینچی HD+ از نوع آی پی اس خواهد بود. ظاهرا این گوشی قرار است در دو مدل عرضه شود، یک مدل قوی‌تر که از 6 گیگابایت رم و حافظه داخلی 128 گیگابایتی بهره می‌برد و یک مدل ارزان‌تر که دارای 4 گیگابایت رم و حافظه داخلی 64 گیگابایت خواهد بود. این گوشی از سیستم عامل اندروید 11 بهره می‌برد و دارای درگاه میکرو اس دی نیز خواهد بود که به شما اجازه می‌دهد حافظه آن را افزایش دهید.

در شایعاتی که هفته گذشته انتشار یافت، اعلام شد که این گوشی به یک دوربین سلفی 13 مگاپیکسلی مجهز خواهد بود و دوربین اصلی آن نیز 64 مگاپیکسل است که در کنار آن، یک لنز 13 مگاپیکسلی عریض (اولترا واید) و دو لنز 2 مگاپیکسلی عمق و ماکرو تعبیه شده است. اما اطلاعات فاش شده در این هفته، به این نکته اشاره دارند که دوربین سلفی گوشی، 8 مگاپیکسل بوده و لنز عریض آن نیز 8 مگاپیکسل است.

گوشی موتورولا موتو جی 30 دارای یک باتری 5000 میلی آمپر ساعتی خواهد بود و اسکنر اثر انگشت آن نیز در پشت دستگاه قرار دارد.

مشخصات گوشی موتورولا موتو جی 30

و اما گوشی موتو ای 7  دارای یک صفحه نمایش 6.5 اینچی HD+ از نوع ال سی دی خواهد بود و دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی دارد. دوربین اصلی، 13 مگاپیکسلی بوده و یک لنز 2 مگاپیکسلی ماکرو نیز در کنار آن وجود دارد. در شایعات هفته گذشته، اعلام شده بود که E7 از یک لنز عمق 2 مگاپیکسلی هم بهره می‌برد که این هفته تکذیب شد.

طبق دیگر اطلاعات فاش شده، این گوشی از پردازنده هلیو جی 25 (Helio G25) استفاده می‌کند و با اندروید 10 عرضه خواهد شد (با قابلیت ارتقا به نسخه 11). این گوشی 4 گیگابایت رم خواهد داشت، از باتری 5000 میلی آمپر ساعتی بهره می‌برد و حافظه داخلی آن 64 گیگابایت خواهد بود. گفته می‌شود که این گوشی، یک مدل دیگر با حافظه داخلی 32 گیگابایتی و رم 2 گیگابیت نیز دارد که این مسئله هم باید به صورت رسمی تایید شود.

گوشی Moto E7 قرار است با قیمت 150 یورو در اروپا عرضه شود. به زودی اطلاعات بیشتری از این مدل‌های جدید موتورولا منتشر خواهد شد که آن‌ها را در اختیار شما قرار می‌دهیم.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*