ال جی برند برتر ۲۰۱۴ در فروش ماشین لباسشویی شد

ال‌جی برای هفتمین سال پیاپی، برای فروش ۴/۱۲ درصدی فروش انواع ماشین‌لباسشوئی‌ها به عنوان برند جهانی ماشین لباسشوئی درجه یک در سال ۲۰۱۴ انتخاب شد. ال‌جی با فروش ۷/۱۴ درصدی ماشین لباسشوئی‌های درب جلو و قرارگیری در رده اول در بازار شدیداً رقابتی آمریکا برای هشت سال، بار دیگر برند برتر جهانی در سال ۲۰۱۴  در فروش ماشین لباسشوئی شد.

موفقیت ماشین لباسشوئی‌های ال‌جی را می‌توان به دلیل تعدادی از پیشرفت‌های نوآورانه در زمینه فناوری لباسشوئی دانست. برای مثال، موتور بدون تسمه (Direct Drive) بدون واسطه به طبلک متصل شده است که کارائی و دوام دستگاه را بالا می‌برد.

lg-washing-machine

فناوری ۶ Motion شرکت ال‌جی به همان ظرافت شستشو با دست کمک می‌کند تا آسیبی به لباس‌ها وارد نشود و از بروز چین و چروک جلوگیری شود. نوآوری مهم دیگر فناوری TurboWash™ بوده است که برای کاهش چشمگیر زمان شستشو از قطرات آب فشار بالا استفاده می‌کند.

ماشین لباسشوئی‌های ال‌جی در سرتاسر جهان برای دوام و قابلیت اطمینان شگفت‌انگیزشان از سوی مجلات برجسته و اثر گذار از اسپانیا (OCU-Compra Maestra)، ایتالیا (Altroconsumo) و استرالیا (Choice) معرفی شده‌اند.

یک مجله برجسته آمریکایی در سال ۲۰۱۴ برای ششمین سال متمادی ماشین‌لباسشوئی‌های ال‌جی را به عنوان مطمئنترین محصول انتخاب کرد. انجمن آلمانی VDE و دیگر سازمان‌های لوازم خانگی ماشین لباسشوئی‌های ال‌جی را برای دوامشان انتخاب کردند.

lg-washing-machine-1

امسال ال‌جی تصمیم دارد تا با محصولات نوآورانه نظیر اولین ماشین لباسشوئی جهان با قابلیت TWIN Wash™ به پیشتازی خود در صنعت ماشین لباسشوئی خانگی ادامه دهد. این طراحی انقلابی فرد را قادر می‌سازد تا در دو محفظه جداگانه و به صورت همزمان سشتشو را انجام دهد. با یک شوینده کوچک زیرین در فضایی بهینه، زمان شستشو کاهش می‌یابد.

سئونگ جین جو، رئیس و مدیرعامل شرکت لوازم خانگی و تهویه مطبوع هوای ال‌جی می‌گوید:

“شرکت ال‌جی با توسعه دائمی فناوری و طراحی ماشین لباسشوئی نوآورانه، به ویژه فناوری‌های موتور بدون تسمه۶ Motion  و TurboWash™  قادر بوده است که بر بازار جهانی مسلط شود. ویژگی‌های نوآورانه، کارائی قابل اطمینان و طراحی برجسته همواره نقطه قوت فروش برای لوازم خانگی رده ممتاز ال‌جی بوده‌اند، و به نظر می‌رسد مصرف‌کنندگان نیز با این مسئله موافقند.”

منبع : LG

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. به نام خدا
    سلام
    میشه لطف کنید قیمت محصولات تولیدی تونو بذارین ؟