آنر ویو 40

آنر ویو 40 به همراه چهار گوشی جدید دیگر از آنر در راه هستند

باید منتظر عرضه جهانی آنر ویو 40 باشیم. Honor View 40 و چهار دستگاه دیگر از آنر، موفق به دریافت گواهینامه EEC شده‌اند و به زودی روانه بازارها می‌شوند.

ماه گذشته و پس از جدا شدن آنر از هواوی، V40 به عنوان اولین دستگاه این کمپانی در چین معرفی شد. حال این دستگاه در EEC (کمیسیون اقتصادی اوراسیا) تایید شده است و به زودی باید شاهد عرضه جهانی آن باشیم. نکته جالب این است که در EEC، علاوه بر این دستگاه، چهار تلفن دیگر نیز مشاهده شده است.

دو شماره مدل HJC-LX9C و NZA-LX9 می‌توانند ورژن‌های جهانی دو گوشی باشند که گواهینامه TENAA را دریافت کرده‌اند اما به طور رسمی معرفی نشده‌اند، یعنی HJC-AN00 و NZA-AN00. طبق ادعای این منبع، اولین دستگاه هواوی نوا 8 اس ای با تراشه‌ی Dimensity 800U خواهد بود. نام گوشی دوم هنوز مشخص نیست اما دارای یک نمایشگر 6.6 اینچی HD+ و دوربین سه گانه در پشت است.آنر ویو 40

شماره مدل دو گوشی دیگری که اطلاعاتی از آن منتشر شده، CHL-LX1 و NTN-LX1 است که گوشی‌های جدید این کمپانی هستند و روانه بازارهای کشورهای اوراسیا مانند روسیه، بلاروس، ارمنستان و قزاقرستان می‌شوند.

هنوز مشخصات زیادی از این دستگاه‌ها منتشر نشده است اما به نظر، به زودی شاهد عرضه جهانی آنر ویو 40 و چهار دستگاه دیگر خواهیم بود.