مادربردهای سری Z590 ایسوس در ایران

مادربردهای سری Z590 ایسوس در ایران رونمایی شدند

مادربردهای سری Z590 ایسوس در ایران رونمایی شدند. این مادربردها در خانواده‌های ROG و ROG STRIX و PRIME و همچنین TUF GAMING عرضه می‌شوند.

امروز سه شنبه ۲۸ اسفند ماه شرکت ایسوس طی مراسمی در هتل همای ایران و همزمان با بازار جهانی از مادربردهای جدید سری زد ۵۹۰ خود رونمایی کرد. مادربردهای سری Z590 ایسوس وعده‌های بزرگ و جذابی برای ارائه دارند. امیر درودگریان، سرپرست گروه توسعه بازار ایسوس در ایران در ابتدای مراسم توضیحاتی را در مورد شرایط دنیای سخت افزار در سالی که گذشت ارائه کرد.

در حالی که دنیای سخت افزار به خاطر مشکلاتی که پاندمی کرونا به وجود آورد سال سختی را تجربه کرد و شاهد افزایش قیمت‌ها و کاهش واردات قطعات سخت افزاری بودیم، اما شرکت ایسوس تلاش کرد تا جای ممکن کمبود واردات قطعات سخت افزاری توسط مشتریان ایرانی احساس نشود و شاهد نسبت عرضه خوبی توسط این شرکت بودیم. درودگریان همچنین عنوان کرد که با وجود شرایط سخت بعد از تحریم، در حالی که اکثر کمپانی‌های خارجی ایران را ترک کردند، ولی ایسوس همچنان در ایران حضور دارد و به ارائه خدمات به مشتریان ایرانی ادامه خواهد داد. اکنون با مراسمی که امروز برگزار شد، سبد محصولات کمپانی ایسوس کامل‌تر از هر زمانی شده و می‌توانید یک کیس کامپیوتری کامل را با جدیدترین محصولات این کمپانی (به جز پردازنده، رم و هارد) اسمبل کنید.

سپس سعید مسلمی، مدیر روابط عمومی ایسوس اطلاعات کاملی را از مادربردهای سری Z590 ایسوس ارائه کرد و به معرفی کامل آن‌ها پرداخت.

مادربردهای سری Z590 ایسوس

رونمایی از مادربردهای سری Z590 ایسوس در ایران

مادربردهای سری زد ۵۹۰ ایسوس در خانواده‌های ROG و ROG STRIX و PRIME و همچنین TUF GAMING عرضه خواهند شد. مادربردهای جدید و قدرتمند ایسوس برای استفاده از جدیدترین پردازنده‌های نسل یازدهم طراحی شده‌اند این مادربردها با استفاده از قطعاتی بسیار قدرتمند در مدار VRM با توانایی چشم‌گیری هستند. این مادربردها از قطعات باکیفیت و درجه یکی بهره می‌برند که برای پردازش‌های سنگین کاملاً پایدار هستند.

سازگاری با PCIe 4.0

مادربردهای سری Z590 ایسوس با پردازنده‌های نسل یازدهم، می‌توانند رابط PCIe 4.0 را ارائه کنند که از پهنای باند و سرعت بیشتری نسبت به نسل قبل برخوردار بوده و با تمامی کارت‌های گرافیک جدید و درایوهای SSD جدید و پرسرعت M2 ساژگار هستند.

چیپ صوتی گیمینگ و قدرتمند

ایسوس روی مادربردهای جدید خودش از چیپ صوتی SupremeFX با کدک ALC4080 استفاده کرده است که یک آمپلی‌فایر آن را همراهی می‌کند تا صدای نهایی به شکل قابل توجهی تقویت شده و در نهایت صدای شفاف و رسایی را به گوش گیمرها برساند.

رونمایی از مادربردهای سری Z590 ایسوس در ایران

قابلیت‌های هوشمندانه

این مادربردها عملکرد بسیار هوشمندانه‌ای در بخش‌های مختلف خود دارند. شما به راحتی به یک کلیک ساده و با کمک هوش مصنوعی می‌توانید از تمام پتانسیل پردازشی پردازنده کامپیوتر خود استفاده کنید. قابلیت اورکلاک هوشمند، به طور هوشمندانه و بهینه می‌تواند ولتاژ و فرکانس پردازنده کامپیوتر شما را تغییر دهد تا نیازی به بهینه‌سازی دستی بعد از اورکلاک نباشد.

در اختیار گرفتن یک پایگاه داده مبتنی بر یادگیری عمیق با بیش از ۵۰۰ میلیون صدای پس زمینه این اطمینان را به شما خواهد داد که در بازی‌ها یا مکالمات، صدای شما به صورت کاملاً شفاف منتقل شود.

در این مادربردها شما با یک کلیک ساده می‌توانید دما و میزان نویز سیستم خود را کاهش دهید. به لطف این فناوری خنک کننده هوشمند دیگر نباید هیچ نگرانی بابت افزایش دما و نویز کامپیوتر خود داشته باشید؛ هوش مصنوعی به خوبی دمای پردازنده و سرعت چرخش فن‌ها را تحت کنترل قرار می‌گیرد.

رونمایی از مادربردهای سری Z590 ایسوس در ایران

تمامی داده‌ها در شبکه اینترنت نیز توسط هوش مصنوعی، بر اساس نوع مصرف و نرم افزارهای شما طی چندین الگوریتم بررسی و هوشمندانه مدیریت می‌شود تا مشکلی بابت پهنای باند نداشته باشید.

برای افزایش کارایی سیستم، فناوری AI OC نیز در اختیار شما قرار می‌گیرد تا به آسانی یک کلیک ساده کامپیوتر خود را اورکلاک کنید و از کارایی بیشتر آن لذت ببرید. برای بهینه‌سازی خنک کننده و فن‌ها نیز AI Cooling وظیفه تنظیم و مدیریت تمام این قطعات را بر عهده می‌گیرد.

درگاه‌های متنوع و پرسرعت

سری پرایم Z590 ترکیبی از سریع‌ترین درگاه‌ها را در اختیار شما قرار می‌گیرند. مادربردهای سری Z590 ایسوس برای پنل پشتی و جلویی درگاه‌هایی همچون USB 3.2 Type C و USB 3.2 Type A را ارائه می‌کنند که سرعت و پهنای باند فوق‌العاده‌ای را ارائه می‌کنند. هدر تاندربولت ۴.۰ نیز یک رابط پرسرعت و امن است که می‌توانید از آن بهره‌مند شوید.

۵ راهکار محافظتی برای امنیت بیشتر سیستم شما

کمپانی ایسوس ۵ راهکار محافظتی موسوم به 5X Protection را در مادربردهای جدید خودش ارائه می‌کند که شامل حرفه‌ای‌ترین راهکارهای حفاظتی در دنیای سخت افزار است. رابط PCI Express در این مادربردها از SafeShot Core بهره می برد تا هنگام استفاده از قطعات سازگاری همچون کارت گرافیک، در دراز مدت دچار صدمات فیزیکی ناشی از استفاده مدام نشود. پنل پشتی این مادربرد نیز از استیل ضد زنگ استفاده می‌کند و لحیم کاری قطعات پشتی به صورت چند مرحله‌ای انجام شده است.

کانکتورهای ProCool

یکی از ویژگی‌های جذاب سری TUF GAMING استفاده از کانکتورهای ProCool است که امپدانس را کم می‌کند و از خرابی‌های مهم جلوگیری می‌کند. این کانکتورهای هسته جامد جدید در مقایسه با نسل قبل تا ۴۲ درصد بهبود یافته‌اند و با حداکثر فشار ۱۰ آمپر سازگاری دارند. علاوه بر این، تضمین کنده انتقال کاملاً دقیق و صحیح برق به مدار تغذیه هستند.

نورپردازی RGB با قابلیت شخصی‌سازی

به لطف بهره‌گیری از قابلیت Aura Sync، شما می‌توانید از یک نورپردازی RGB با سلیقه خودتان لذت ببرید. با این قابلیت می‌توانید نورپردازی تمام قطعات خود مانند کارت گرافیک، ماوس، کیبورد، هدست و واتر کولر را با یکدیگر هماهنگ کنید.

اما ایسوس در این مراسم از دیگر محصولات خود از جمله مانیتورهای سری ProArt، روترهای توانمند ROG Rapture GT-AX11000، کامپیوترهای سرور نسل جدید، مینی پی سی‌های جدید و همچنین آخرین کیبوردها، ماوس‌ها و هدست‌های گیمینگ برند ایسوس نیز برای حضور در بازار ایران رونمایی کرد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*