نسخه 5G سامسونگ گلکسی ای 52 به پردازنده Snapdragon 750G مجهز است

امروز اطلاعاتی از Google Play Console درباره نسخه 5G سامسونگ گلکسی ای 52 منتشر شده که تایید می‌کند این گوشی با پردازنده Snapdragon 750G عرضه خواهد شد.

انتظار می‌رود که گوشی گلکسی A52 نسخه 5G در زمان عرضه، به یکی از پرفروش‌ترین گوشی‌های میان‌رده شرکت سامسونگ تبدیل شود. همانطور که می‌دانید این گوشی هنوز عرضه نشده، اما اطلاعات محدودی از سخت افزار این گوشی در دسترس قرار دارد. امروز اطلاعاتی درباره این دستگاه در Google Play Console ظاهر شد و با توجه به آن‌ها این گوشی در زمان عرضه با پردازنده Snapdragon 750G و اندروید 11 روانه بازار خواهد شد.

گوشی گلکسی ای 52

همچنین در این لیست یک تصویر از صفحه نمایش این دستگاه وجود دارد و همانطور که در گذشته اعلام شد، این گوشی دارای یک بریدگی برای قسمت دوربین سلفی بوده و احتمال می‌رود که این نمایشگر از نوع AMOLED باشد. هیچ حسگر اثر انگشتی در این تصویر مشاهده نمی‌شود و دکمه پاور نیز به طور واضح مشخص بوده و این بدان معنی است که این گوشی از حسگر اثر انگشت زیر نمایشگر استفاده خواهد کرد. در Google Play Console تایید شده است که گوشی گلکسی ای 52 نسخه 5G، دارای یک نمایشگر با کیفیت +Full HD و از رم 6 گیگابایتی استفاده می‌کند.

از دیگر مشخصات شایعه شده می‌توان به باتری 4500 میلی آمپر ساعتی، پشتیبانی از شارژر 15 واتی، وجود دوربین چهارگانه و گواهینامه IP67 اشاره کرد. همچنین این گوشی دارای یک نسخه 4G است که گفته می‌شود از پردازنده Snapdragon 720G استفاده خواهد کرد.