آلفا جکس

آلفا جکس معرفی شد؛ با کراس اوور الکتریکی جذاب شرکت Alpha آشنا شوید

آلفا جکس معرفی شد. کراس اوور الکتریکی شرکت Alpha بر پایه پلتفرم خودرو اسپرت ایس طراحی شده و ترکیبی از قدرت بالا، پرفورمنس منعطف و قابلیت دوام را ارائه خواهد داد.

شرکت آلفا که در دسامبر سال 2020 محصول اسپرت ایس با استایل رترو خود را معرفی کرده بود، اکنون روی همان پلتفرم از کراس اوور الکتریکی جکس پرده برداشت. خودرویی که ترکیبی از قدرت بالا، پرفورمنس منعطف و قابلیت دوام را ارائه می‌دهد.

مشخصات آلفا جکس

آلفا جکس

آلفا جکس در حال حاضر به عنوان یک مدل مفهومی محسوب می‌شود و می‌توان آن را پیش‌نمایشی از آینده کراس اوورهای شرکت آلفا دانست. این کراس اوور از همان پلتفرم دو در خودرو ایس بهره می‌برد. این خودرو که در دل خود یک باتری 75 کیلووات ساعتی را جای داده است دارای 4560 میلی‌متر طول و 1930 میلی‌متر عرض است که با چنین ابعادی در کنار نسل قبلی سوبارو فارستر قرار می‌گیرد. ظرفیت کراس اوور آلفا جکس 4 نفر بوده و فضای بار ترکیبی آن نیز 1769 لیتر است.

آلفا جکس

آلفا قصد دارد این کراس اوور را در دو نسخه، یکی با قوای محرکه تک موتوره و دیگری با سیستم چهار چرخ محرک به بازار عرضه کند. نسخه دوم از ظرفیت یدک‌کشی 839 کیلوگرمی بهره می‌برد و ظرف مدت 6.5 ثانیه می‌تواند از صفر به 96 کیلومتر بر ساعت برسد. شعاع حرکتی این کراس اوور الکتریکی نیز 402 کیلومتر خواهد بود.

آلفا جکس

طبق اعلام شرکت آلفا، کراس اوور جکس برای افرادی که خواهان پرفورمنس چهار چرخ محرک بدون آلایندگی هستند طراحی شده است. همچنین پیش فروش این خودرو مدتی قبل آغاز شده و با قیمت 38 هزار دلار به بازار عرضه خواهد شد. شرکت آلفا قصد دارد تا سال 2023 محصولات الکتریکی بیشتری را به بازار عرضه کند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*