رندرهای گلکسی A32 4G

رندرهای گلکسی A32 4G یک نمایشگر امولد را نشان می‌دهد

تازه‌ترین رندرهای گلکسی A32 4G نشانگر احتمال تجهیز این گوشی به یک پنل نمایشگر OLED و حضور یک اسکنر اثر انگشت در داخل آن است.

همانطور که در گزارش‌های پیشین شنیده بودیم، سامسونگ خودش را آماده‌ی معرفی چند گوشی هوشمند جدید از سری Galaxy A در فوریه ۲۰۲۱ می‌کند. گوشی گلکسی A52 5G (نسخه 4G آن عرضه شده است)، گلکسی A32 4G و گلکسی A72 5G از جمله این محصولات هستند. سامسونگ همچنین چند روز پیش گوشی گلکسی A32 5G خودش را به عنوان مقرون به صرفه‌ترین گوشی 5G از سری گلکسی رونمایی کرد.

آیا گلکسی A32 4G به نمایشگر اولد مجهز است؟

اکنون رندرهای گلکسی A32 4G منتشر شده که این گوشی را در دو رنگ مشکی و سفید به نمایش می‌گذارد. هرچند این گوشی در مجموع در چهار رنگ (به علاوه صورتی و آبی) عرضه خواهد شد. طراحی کلی مدل 4G با مدل 5G یکسان است. یک تفاوت بزرگ بین این دو وجود دارد و آن هم طراحی نمایشگر آنها است. در حالی که این نمایشگر در مدل 5G از یک بریدگی به شکل حرف V بهره می‌برد، این بریدگی در مدل 4G به شکل حرف U است.

رندرهای گلکسی A32 4G

بر اساس گزارش‌ها گوشی گلکسی ای ۳۲ ۴ جی سامسونگ از چیپست Helio G85 مدیاتک با ۶ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی قدرت خواهد گرفت. در مورد نمایشگر آن شنیده می‌شود یک پنل ۶.۵ اینچی با رزولوشن ۷۲۰ در ۱۶۰۰ پیکسلی روی قاب جلویی آن جای خواهد گرفت که برخلاف نسخه 5G، این پنل از نوع امولد است. احتمال دارد که سامسونگ تصمیم گرفته باشد روی این گوشی از یک پنل OLED استفاده کرده باشد و تصمیم به استفاده از پنل LCD در نسخه 5G آن تنها به خاطر پایین‌تر نگه داشتن قیمت گوشی بوده است. اگر این‌چنین باشد، می‌توانیم انتظار داشته باشیم یک حسگر اثر انگشت نیز در داخل نمایشگر نسخه 4G گلکسی ای ۳۲ تعبیه شده باشد.

رندرهای گلکسی A32 4G

در سایر مشخصات این نسخه با مدل 5G خود کاملاً مشابه است. روی قاب پشتی این گوشی دوربین چهارگانه‌ای متشکل از حسگر اصلی ۴۸ مگاپیکسلی با دیافراگم f/1.8، حسگر اولترا-واید ۸ مگاپیکسلی با دیافراگم f/2.2،‌ حسگر ۵ مگاپیکسلی ماکرو با دیافراگم f/2.4 و یک حسگر تشخیص عمق ۲ مگاپیکسلی با دیافراگم f/2.4 جای دارد. در جلو نیز، بریدگی بالای نمایشگر از یک دوربین سلفی ۱۳ مگاپیکسلی میزبانی می‌کند. یک باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی وظیفه تأمین نیروی آن را بر عهده دارد که خود توسط یک شارژر ۱۵ وات شارژ می‌شود. همچنین در بخش نرم افزاری آن نیز اندروید ۱۱ و رابط کاربری سفارشی One UI 3.0 حضور دارند.