آپدیت اندروید ۱۱ برای شیائومی ردمی نوت ۸

آپدیت اندروید ۱۱ برای شیائومی ردمی نوت ۸ در چین منتشر شد

آپدیت اندروید ۱۱ برای شیائومی ردمی نوت ۸ – Xiaomi Redmi Note 8 توسط کاربران چینی دریافت شد. البته این یک نسخه آزمایشی با MIUI است.

شیائومی ردمی نوت ۸، یکی از پرفروش‌ترین گوشی‌های اقتصادی در طول تاریخ است. این گوشی همراه با اندروید ۹ پای و رابط کاربری MIUI 10 شیائومی عرضه شد. اما بعداً MIUI 11 و MIUI 12 همراه با اندروید ۱۰ گوگل را هم در پاییز سال گذشته میلادی دریافت کرد. اما شیائومی به همین قانع نشد و وعده داد که اندروید بعدی را هم برای این گوشی منتشر خواهد کرد. این درحالیست که گوشی‌سازها معمولاً آپدیت‌های جدید را بعد از ۲ سال فقط برای گوشی‌های پرچمدار و میان‌رده خود عرضه می‌کنند. اکنون سازنده به وعده خودش عمل کرده و آپدیت اندروید ۱۱ برای شیائومی ردمی نوت ۸ را منتشر کرده است.

در دی ماه گذشته شیائومی انتشار آپدیت اندروید ۱۱ برای برخی از گوشی‌های تولید شده در سال ۲۰۱۹ خود را تأیید کرد. این کمپانی معمولاً نشان داده که فقط یک به‌روزرسانی را برای گوشی‌های اندرویدی اقتصادی خودش عرضه می‌کند. و حالا قرار گرفتن نام گوشی ارزان قیمت محبوب ردم نوت ۸ در فهرست دریافت کنندگان آپدیت اندروید ۱۱ جالب توجه است.

آپدیت اندروید ۱۱ برای شیائومی ردمی نوت ۸

آپدیت اندروید ۱۱ برای شیائومی ردمی نوت ۸ آزمایشی است

اکنون کاربران چینی گزارش داده‌اند این به‌روزرسانی را روی گوشی‌هایی با شماره بیلد V12.0.1.0.RCOCNXM دریافت کرده‌اند. البته این به‌روزرسانی در حال حاضر در مرحله آزمایشی قرار دارد و فقط برای برخی از کاربران در چین منتشر خواهد شد. با این حال انتظار می‌رود طی روزهای آینده در دسترس تمام کاربران چینی قرار بگیرد. به طور مشابه، نسخه‌ی بین‌المللی ردی نوت ۸ که MIUI را اجرا می‌کنند نیز به دنباله آن آپدیت جدید را دریافت خواهند کرد.

ما می‌توانیم انتظار داشته باشیم این به‌روزرسانی برای گوشی ردمی نوت ۸ تی، که همان ردمی نوت ۸ ولی به همراه NFC است نیز منتشر شود. این دیوایس در سه نسخه جهانی، اروپایی و روسیه‌ای عرضه می‌شود. به نظر می‌رسد MIUI 13 آخرین به‌روزرسانی خواهد بود که شیائومی برای این گوشی منتشر خواهد کرد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*