اسپیکر بلوتوثی Soundcore Rave Party

اسپیکر بلوتوثی انکر Soundcore Rave Party با خروجی ۱۶۰ وات و طراحی ضد آب معرفی شد

ساند کور به عنوان زیرمجموعه شرکت انکر از اسپیکر بلوتوثی Soundcore Rave Party با خروجی صوتی ۱۶۰ وات و طراحی ضد آب رونمایی کرد.

ساند کور، برند زیرمجموعه کمپانی انکر از اسپیکر بلوتوثی توانمند  Rave Party خود در هند رونمایی کرد. این اسپیکر به لطف طراحی کاملاً ضد آب و خروجی ۱۶۰ وات گزینه ایده‌آلی برای استفاده در محیط‌های خارج از منزل است.

اسپیکر ضد آب جدید Soundcore از توان بلوتوثی بسیار خوبی بهره می‌برد. این اسپیکر دارای طراحی مخروطی شکل است، چراغ‌های LED زیبایی روی آن نقش بسته و توان خروجی صوتی بسیار بالایی دارد. این اسپیکر با دو ووفر ۵.۲۵ اینچی و توییتر دوگانه ۲ اینچی همراه است که مجموع آن‌ها می‌تواند توان خروجی صوتی ۱۶۰ واتی را ارائه می‌کند. به این‌ها باید عمر باتری طولانی اسپیکر جدید ساند کور را هم اضافه کرد.

اسپیکر بلوتوثی Soundcore Rave Party

اسپیکر بلوتوثی Soundcore Rave Party ؛ مقاوم در برابر آب و چراغ‌های LED جذاب

Rave Party دارای گواهی IPX4 است که استفاده از آن را برای محیط‌های بیرونی و حتی مهمانی‌هایی در شرایط آب و هوایی مرطوب (نظیر کنار استخر یا زیر باران) مطلوب می‌کند. این اسپیکر بلوتوثی همچنین از فناوری Bass Up شرکت Anker بهره می‌برد که می‌تواند قدرت و شدت بیس را تقویت کرده و مید‌های غنی و همچنین تریبل شفافی را ارائه کند. چراغ‌های LED روی آن نیز می‌توانند همگام با موسیقی در حال پخش به صورت ریتمیک روشن و خاموش شوند. این چراغ‌ها توسط اپلیکیشن Soundcore که برای دو پلتفرم اندروید و آی او اس منتشر شده، قابل تنظیم هستند.

اسپیکر بلوتوثی Soundcore Rave Party

این اسپیکر از باتری غول پیکر ۲۰ هزار میلی‌آمپر ساعتی انرژی می‌گیرد که می‌تواند حداقل ۲۴ ساعت پخش بدون توقف را ارائه کند. این باتری همچنین از فناوری شارژ سریع پشتیبانی می‌کند و از طریق درگاه USB با فناوری Power IQ کمپانی انکر شارژ می‌شود. این فناوری اسپیکر انکر را سریع‌تر از هر گوشی هوشمندی شارژ‌ خواهد کرد.

اما قیمت این دیوایس چگونه است؟ Anker Soundcore Rave Party با قیمتی در حدود ۱۸۵ دلار هم اکنون در هند عرضه شده است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*