گوشی وان پلاس 9 پرو با صفحه نمایش LTPO عرضه خواهد شد

به تازگی گزارش‌هایی از نمایشگر گوشی وان پلاس 9 پرو – One Plus 9 Pro پرو منتشر شده است. با توجه به این گزارش‌ها این گجت با صفحه نمایش LTPO عرضه خواهد شد.

همانطور که می‌دانید، چندی پیش اطلاعاتی از صفحه نمایش این گوشی منتشر شد. با توجه به این اطلاعات منتشر شده، گوشی وان پلاس 9 پرو از یک نمایشگر 6.78 اینچی استفاده خواهد کرد، همچنین تایید شده است که این گوشی از نرخ تازه سازی 120 هرتزی پشتیبانی خواهد کرد. تصاویر منتشر شده از این گوشی، اطلاعاتی را درباره رزولوشن و همچنین نرخ تازه سازی تصویر در اختیار کاربران قرار می‌دهند.

تایید شده است که گوشی وان پلاس 9 پرو از یک صفحه نمایش LTPO استفاده خواهد کرد، از این نوع صفحه نمایش در گوشی‌های پرچمدار سامسونگ یعنی گلکسی اس 21 اولترا و نوت 20 اولترا نیز استفاده شده است. همچنین به تازگی گزارش‌هایی منتشر شده که تایید می‌کنند اپل در پرچمدار جدید خود، یعنی آیفون 13 از این نوع صفحه نمایش استفاده خواهد کرد.

ابتدا از این فناوری در ساعت‌های هوشمند اپل (اپل واچ) استفاده شد و دلیل اصلی استفاده از نمایشگرهای LTPO این است که نسبت به صفحه نمایش‌های LTPS، بسیار انرژی کم‌تری مصرف می‌کنند.

شایعه‌هایی دیگری درباره سخت افزار این گوشی وجود دارد و برای مثال می‌توان به وجود پردازنده Snapdragon 888، باتری 4500 میلی آمپر ساعتی و پشتیبانی از شارژر 45 واتی اشاره کرد. همچنین گفته می‌شود که این گوشی دارای دوربین‌های بسیار با کیفیتی خواهد بود، اما از تکنولوژی دوربین پریسکوپی پشتیبانی نخواهد کرد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*