کرونایی کردن افراد سالم

کرونایی کردن افراد سالم به دست دولت انگلیس

دولت انگلستان به تازگی مجوز تحقیق جدیدی را صادر کرده است که در آن به کرونایی کردن افراد سالم نیاز است، این مطالعه، یک چالش انسانی بزرگ محسوب می‌شود.

سایت ایندپندنت عنوان کرد که دولت انگلستان مجوز تحقیقات جدیدی را صادر کرده که در طی آن برای اولین بار در دنیا داوطلبان سالم و جوان در معرض کرونا قرار می‌گیرند. هدف از این تحقیق درک بهتر انسان از ویروس است.

زمان آغاز تحقیقات و کرونایی کردن افراد سالم

این تحقیقات در هفته آینده آغاز می‌شود و در طی آن ۹۰ نفر در بین ۱۸ تا ۳۰ سال که دارای ایمنی بدن قوی‌‌تری هستند با دقت گلچین می‌شوند و در گام بعدی این افراد در محیطی کنترل شده و امن در معرض ویروس کرونا قرار می‌گیرند.

محققان برای کرونایی کردن افراد سالم از ویروس کرونایی استفاده می‌کنند که در مارس ۲۰۲۰ وارد انگلستان شد. داوطلبان بعد از قرار گرفتن در معرض ویروس، تحت نظارت و مراقبت کامل محققان و پزشکان قرار خواهند گرفت. آن‌ها حداقل ۱۷ روز در قرنطینه خواهند ماند و بعد از آن‌که معلوم شد ویروس را انتقال نمی‌دهند می‌توانند به زندگی عادی خود ادامه بدهند.

دولت انگلستان برای کرونایی کردن افراد سالم ۳۳.۶ میلیون پوند بودجه اختصاص داده است که به واسطه آن پزشکان می‌توانند به درک بهتری از سیستم ایمنی بدن در مقابله با ویروس برسند و می‌توانند عوامل مؤثر بر روی ویروس را به خوبی شناسایی کنند. این فرآیند معروف به تحقیق چالش انسانی است و هدف از انجام مرحله ابتدایی آن تعیین کم‌ترین میزان ویروسی است که در بدن انسان عفونت به وجود می‌آورد. به گفته محققان این مرحله حدود دوسال زمان می‌برد.

پس از پایان یافتن این مرحله با توجه به نتایج آزمایش، محققان به استخدام و واکسینه کردن داوطلبان جدید می‌پردازند و آن‌ها را در معرض ویروس قرار می‌دهند تا از این طریق بهترین و مؤثر‌ترین واکسن‌ها شناسایی شود. البته اجرای این بخش از تحقیقات هنوز تأیید نشده است.

تحقیق چالش انسانی با همکاری کارگروه واکسن دولت، امپریال کالج لندن، بنیاد NHS رویال فری لندن و شرکت hVIVO به انجام خواهد رسید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه

  1. بهتر بود خوده دولت تحت ازمایش قرار بگیره

  2. این کار اسمش موش ازمایشگاهی شدن هست
    البته یکم تشریفاتی