اسنپ

مدیرعامل اسنپ از ثبت رکورد 2 میلیون و 300 هزار سفر روزانه در Snapp خبر داد

مدیرعامل اسنپ در مراسم اختتامیه‌ی سیزدهمین جشنواره‌ی وب و موبایل ایران از ثبت رکورد 2 میلیون و 300 هزار سفر روزانه در ناوگان Snapp خبر داد.

مراسم اختتامیه‌ی سیزدهمین جشنواره‌ی وب و موبایل ایران شب گذشته 1 اسفند 99 از ساعت 21 تا 23 برگزار شد. در این مراسم محمد خلج، مدیرعامل اسنپ در پاسخ به این پرسش که شاخص میزان بزرگی اسنپ چه عددی است عنوان کرد:

اسنپ مدت‌ها بود به رکورد ۲ میلیون سفر روزانه رسیده بود و به‌تازگی رکورد ۲ میلیون و ۳۰۰ هزار سفر روزانه را زده‌ایم. همچنین هدف آتی این شرکت رسیدن به رکورد ۳ میلیون سفر روزانه است. موفقیت یک مسیر است و نباید رسیدن به یک مرحله از موفقیت را اتمام کار بدانیم. زمانی که فکر کنیم به موفقیت رسیده‌ایم همانجا نقطه‌ی شکست است.

مدیرعامل اسنپ در پنلی با عنوان «مبارزه تا بی‌نهایت» در پاسخ به پرسش‌های رضا جمیلی، مجری پنل در خصوص اشک‌ها و لبخندهای مدیریت یک مجموعه‌ی بزرگ عنوان کرد اسنپ به عنوان بخش خصوصی خدماتی ارائه می‌دهد که دولت متولی آن است، اما هنگامی که به اندازه یک کسب‌وکار خصوصی بزرگ می‌شود، ترسی را به همراه دارد که چنین موضوعی کار را خیلی دشوار خواهد کرد. هم‌اکنون میان بخش دولتی و خصوصی شکاف بزرگی وجود دارد. وی افزود بخش خصوصی روی لبه فناوری در حال حرکت است و استانداردهای روز دنیا را رعایت می‌کند. از این رو قوانین ما نیز باید به شکل حمایتی باشد و بخش خصوصی نیز باید به درک مشترک از قوانین دست پیدا کند.

تغییر اسنپ از اپلیکیشن به پلتفرم

مدیرعامل اسنپ در پاسخ به این پرسش که آیا اکوسیستم به استارتاپ‌هایی به اندازه متوسط اما با خدمات باکیفیت نیاز دارد گفت:

ما در حال تبدیل شدن از اپلیکیشن به پلتفرم هستیم و توانایی‌هایی داریم که با استفاده از آن می‌توانیم به این اکوسیستم کمک کنیم. نیازی نیست راهی را که ما رفته‌ایم بقیه هم طی کنند، ما با توانمندی‌های خود می‌توانیم به استارتاپ‌های کوچک کمک کنیم تا وارد اکوسیستم شوند.

خلج در ادامه بیان کرد این که یک کسب و کار قادر باشد نیازی را به شیوه خلاقانه و مفید در جامعه برطرف سازد، یک اقدام ارزشمند محسوب می‌شود. وی به حمایت و سرمایه‌گذاری اسنپ روی کسب‌وکارهای نوپا و کوچک مانند اسنپ دکتر اشاره کرد و گفت این رویکرد اسنپ همچنان پابرجاست و ما با تیم‌هایی که ظرفیت و توانایی دارند همکاری خواهیم کرد.

مدیرعامل اسنپ در پاسخ به این سوال که رشد استارتاپ اسنپ دستاورد بزرگی به شمار می‌رود، اما آیا سایر کسب‌وکارهای کوچک را تحت تاثیر قرار می‌دهد، بیان کرد:

سوال من از شما این است که اگر در شرایط فعلی و با وجود کرونا شرکت‌هایی شبیه ما نبودند چه آسیب‌هایی به جامعه می‌رسید؟ ما می‌توانیم از ظرفیت تیم‌هایی که ایده‌‌های جدید دارند و مکمل خدمات‌مان هستند استفاده کنیم.

اسنپ وارد بورس می‌شود

محمد خلج در پایان خاطرنشان کرد یکی از گزینه‌های پیش روی این شرکت عرضه اولیه در بورس است که باعث شفافیت و سنجش بهتر خواهد شد. مدیرامل اسنپ همکارانش در این مجموعه را بزرگ‌ترین دوست اسنپ معرفی کرد و گفت این همکاران با وجود تمام سختی‌ها و هجمه‌ها با جان و دل فعالیت می‌کنند.

گفتنی است رضا الفت نسب، عضو هیئت‌مدیره و سخنگوی اتحادیه‌ی کسب‌و‌کارهای مجازی در دقایق پایانی این پنل با اشاره به راه‌اندازی مرکز نیکوکاری بساز عنوان کرد از شرکت اسنپ به دلیل کمک ۵۰ میلیون تومانی برای ساخت مدرسه در روستای پنجی‌بوک استان سیستان و بلوچستان تشکر می‌کنم.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*