کالبد شکافی گلکسی S21 اولترا

کالبد شکافی گلکسی S21 اولترا را در این ویدیو از دست ندهید

در ویدیو کالبد شکافی گلکسی S21 اولترا شاهد جدا کردن قطعات قدرتمندترین پرچمدار حاضر سامسونگ خواهیم بود تا جزئیات داخل آن را بررسی کنیم.

احتمالا اگر از طرفداران گوشی‌های سامسونگ باشید، تست مقاوت مدل اولترا پرچمداران جدید آن را مشاهده کرده‌اید؛ جایی که این گوشی زیر فشار دست، آتش و خراشیدگی ایستادگی کرد و حال نوبت به آن رسیده تا به زور تیغه و پیچ‌گوشتی آن را باز کنیم!

شاید کالبد شکافی یک گوشی میان‌رده چندان هم جالب به نظر نرسد؛ چراکه اکثرا قطعات داخل آن ویژگی آنچنانی ندارند که در مقابل چشم کاربر جالب به نظر برسد. اما در کالبد شکافی پرچمداران که جدیدترین چیپ‌ها و سیستم‌های خنک کننده در آن‌ها قرار داده می‌شود، قطعا مشاهده تکه تکه شدن آن‌ها برای دوستداران تکنولوژی جذاب خواهد بود! بخصوص اگر این پرچمدار، قوی‌ترین عضو خانواده گلکسی اس 21 یعنی Galaxy S21 Ultra باشد که ظاهرا رقیب جدید آیفون 12 پرو مکس است.

به هر حال در ویدیو زیر، نکات جالبی مانند مشاهده ماژول دوربین این گجت با جزئیات بیشتر، پردازنده ۵ نانومتری اسنپدراگون ۸۸۸ و از همه مهم‌تر، سیستم خنک کننده Vapor Chamber این پرچمدار را طی یک تور اس 21 اولترا گردی مشاهده خواهید کرد!

کالبد شکافی گلکسی S21 اولترا

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. این شما و این دل و جگر برترین دیوایس 2021