شیائومی ردمی کی 40 پرو با دوربین سه گانه عرضه خواهد شد

امروز اطلاعاتی درباره گوشی شیائومی ردمی کی 40 پرو – Xiaomi Redmi K40 Pro منتشر شد و شیائومی تایید کرد که این گوشی در 25 فوریه (7 اسفند) معرفی خواهد شد.

یک منبع چینی در برنامه Weibo تصاویری از گوشی شیائومی ردمی کی 40 پرو منتشر کرد. با توجه به این تصاویر، شرکت شیائومی در گوشی جدید خود از یک دوربین سه گانه استفاده کرده است. همچنین این شرکت تایید کرده است که این گوشی در 25 فوریه (7 اسفند) سال جاری معرفی خواهد شد.

گوشی شیائومی ردمی کی 40

سری ردمی کی 40 پرو، به صورت یک رویداد آنلاین (مجازی) در تاریخ 7 اسفند توسط شیائومی معرفی خواهد شد. تاکنون اطلاعاتی درباره این دستگاه توسط شیائومی منتشر نشده و همین موضوع باعث شده است تا توجه بسیاری از کاربران به مراسم معرفی این گوشی جلب شود. همانطور که در تصویر بالا مشاهده می‌کنید، این گوشی دارای یک دوربین سه گانه بوده و اندازه دو سنسور آن با یکدیگر برابر است. این احتمال وجود دارد که یکی از دو سنسور بزرگ این گوشی، دوربین اصلی با کیفیت 108 مگاپیکسل باشد.

با توجه به اطلاعات منتشر شده، این گوشی از یک باتری با ظرفیت 4420 میلی آمپر ساعت استفاده خواهد کرد، لازم به ذکر است که شماره مدل این دستگاه M2012K11AC/AG است. همچنین گفته می‌شود که مدل PRO این سری، از پردازنده Snapdragon 888 SoC استفاده خواهد کرد. به علاوه شایعه‌های درباره پردازنده گوشی ردمی کی 40 (مدل پایه) نیز وجود دارد و احتمال می‌رود که این گوشی به چیپست Snapdragon 870 SoC مجهز خواهد شد.

گوشی شیائومی ردمی کی 40

متاسفانه اطلاعات بیشتری درباره این گوشی در دسترس نیست و برای به دست آوردن اطلاعات بیشتر، باید تا زمان برگزاری این رویداد صبر کنیم.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*