کالبد شکافی شیائومی می 11 - Xiaomi Mi 11

کالبدشکافی شیائومی می 11 ؛ باز کردن پیچ و مهره پرچمدار چینی

در کالبدشکافی شیائومی می 11 – Xiaomi Mi 11 به ربررسی قطعات تشکیل دهنده جدیدترین پرچمدار این شرکت چینی خواهیم پرداخت.

حدودا دو ماه از عرضه محدود گوشی Xiaomi Mi 11 در کشور چین می‌گذرد؛ پرچمدار اندرویدی، که برای اولین بار از جدیدترین چیپ شرکت آمریکایی کوالکام یعنی اسنپدراگون 888 در آن استفاده شده است. با این وجود علاوه بر پردازنده قوی، این گجت قابلیت‌های بسیاری دارد که همه آن‌ها را تنها با قیمت 600 دلار در دسترس کاربران قرار می‌دهد!

برای مثال می‌توان به نرخ تازه‌سازی تصویر ۱۲۰ هرتزی پویا، دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی و همچنین فست شارژ با سرعت ۵۰ وات به صورت بی‌سیم اشاره کرد. به هر حال برخی از این قابلیت‌ها در گوشی‌های گران‌تر هم دیده نمی‌شود و ظاهرا باز هم شیائومی در انجام ماموریت خود، یعنی ارائه بهترین ویژگی‌ها با کمترین قیمت باز هم موفق شده است.

به علاوه، جالب است بدانید که شرکت شیائومی قصد دارد تا در آینده مدل‌های بیشتری از این گجت را هم عرضه کند‌؛ مدل لایت که حتی با قیمتی ارزان‌تر و مدل پرو که ویژگی‌های بیشتری را خواهد داشت، از برنامه‌های آینده شرکت شیائومی برای گسترش خانواده می 11 هستند.

اما آیا دوست دارید که یک تور کالبدشکافی از می 11 را تجربه کنید؟ پس به هیچ وجه تماشای ویدیو زیر که در آن، پیچ و مهره این پرچمدار جدید باز می‌شود را از دست ندهید!

کالبدشکافی شیائومی می 11

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*