تلکام ۹۹

ایرانسل در نمایشگاه تلکام ۹۹ حضور می‌یابد

ایرانسل با هدف ارائه دستاوردهای B2B و B2C، در حوزه‌های نوآوری، دیجیتال و کسب‌وکار سازمانی در نمایشگاه تلکام ۹۹ حضور پیدا می‌کند.

نمایشگاه بین‌المللی مخابرات، فناوری اطلاعات و راه‌حل‌های نوآورانه یا همان تلکام ۹۹ از روز سه شنبه 5 تا جمعه 8 اسفند 99 از ساعت 9 تا 17 در سالن ۲۷ محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار می‌شود و اپراتور ایرانسل نیز در این نمایشگاه آخرین محصولات، خدمات و دستاوردهای خود در حوزه‌های مختلف تکنولوژی‌های ارتباطی، صنعت دیجیتال و 8 ماه یکه‌تازی در ارائه اینترنت نسل پنجم (5G) در کشور را معرفی کرده و به معرض نمایش درمی‌آورد.

جزئیات حضور ایرانسل در نمایشگاه تلکام ۹۹

این نمایشگاه از صبح روز امروز سه شنبه 5 اسفند 99 با حضور مهندس محمد جواد آذری جهرمی، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران آغاز به کار می‌کند و شرکت‌های بزرگ مخابراتی کشور نظیر ایرانسل، ارائه‌دهندگان سرویس‌های اینترنتی و همچنین فعالان حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات در آن حضور می‌یابند. همچنین اپراتور ایرانسل در این نمایشگاه بین‌المللی با واحدهای دیجیتال، ایرانسل‌لبز، بازاریابی، کسب‌وکار سازمانی، تدارکات و خدمات مشتریان حضور پیدا می‌کند.

ایرانسل در این نمایشگاه قصد دارد آخرین خدمات، محصولات و دستاوردهای خود از جمله 8 ماه یکه‌تازی در ارائه اینترنت نسل پنجم (5G) در کشور، مودم‌های بومی 4G و 5G، سامانه خدمات API برای توانمندسازی کسب و کارها «یلوهاب» (Yellow Hub)، سامانه تبلیغات دیجیتال «یلو ادوایز» (Yellow Adwise)، پلتفرم‌ آموزش آنلاین و برگزاری نشست‌های مجازی و وبینار «دانا پلاس»، شتاب دهنده کهکشان، سرویس تماس از طریق شبکه LTE (VoLTE)، خدمات شارژ اضطراری، سیستم گفتگوی ناهمگام (POC)، مدیریت هوشمند ناوگان (FMS)، خدمات ابری سازمانی سیرنگ و موبایل سازمانی (FMC/MVPN) را ارائه کند. علاوه بر این ایرانسل در این رویداد با سایر شرکت‌ها با محوریت فعالیت‌های B2B تفاهم‌نامه‌های همکاری امضا خواهد کرد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*