همراه اول

نشان خادم‌المصطفی(ص) به همراه اول اعطا شد

نشان جهانی خادم‌المصطفی(ص) طی مراسمی در روز دوشنبه 4 اسفند99 با حضور چهره‌های علمی کشور به اپراتور همراه اول اعطا شد.

دومین آیین اعطای نشان جهانی خادم‌المصطفی(ص) عصر روز دوشنبه 4 اسفند 99 با حضور جمعی از چهره‌های علمی و مدیریتی کشور در سالن همایش‌های هتل همای تهران برگزار شد. در این مراسم با اعطای لوح تقدیر و نشان جهانی خادم‌المصطفی(ص) از خادمان عرصه علم و فناوری ایران که در سالیان گذشته از این حوزه حمایت کرده‌اند، تقدیر به عمل آمد.

اعطای نشان خادم‌المصطفی(ص) به همراه اول

در این مراسم با اعطای لوح تقدیر و نشان خادم‌المصطفی(ص) از اپراتور همراه اول تقدیر شد. در بخشی از این لوح آماده است:

به رسم ادب و با کمال افتخار از این خیراندیشی شما با عنوان «پیشگام نیکوکاری و وقف علم و فناوری» با نهایت امتنان، تکریم و قدردانی می‌گردد. امید است که به فضل الهی این اقدام خیر شما با همت و همگرایی سایر مسلمانان، بویژه نخبگان و دانشمندان، منجر به ایفای نقش مؤثر دنیای اسلام در توسعه علم و فناوری جهان شود و این تلاش مقدس به کاهش آلام بشریت و افزایش رفاه عمومی منتهی گردد.

گفتنی است نشان خادم‌المصطفی(ص) در راستای تبیین و توسعه سنت حسنه وقف و با هدف ارج نهادن به همت عالی عاشقان حضرت مصطفی(ص) معرفی شده است و تا به امروز بسیاری از نخبگان حوزه‌های علم، فناوری، فرهنگ و هنر به همراه علما و علاقه‌مندان به توسعه علم و فناوری، همچنین واقفین و خیرینی از دانشگاه‌ها، شرکت‌های دانش‌بنیان، سازمان‌ها و موسسه‌های مختلف به خادمین حضرت مصطفی(ص) پیوسته‌اند تا بتوانند امر «هر مسلمان حداقل یک سهم برای توسعه علم و فناوری در جهان اسلام» را محقق کنند. همچنین نشان خادم‌المصطفی در سطح بین‌الملل ثبت شده است و سعی دارد از همت والای واقفین علم و فناوری در سراسر جهان، اراده‌ای واحد را با هدف تحقق اهداف عالی جایزه مصطفی باعث شود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*