محدوده قیمت تیگو 7 پرو (پلاس) و تیگو 8

محدوده قیمت تیگو 7 پرو (پلاس) و تیگو 8 برای حضور در بازار ایران مشخص شد

شرکت مدیران خودرو به تازگی محدوده قیمت تیگو ۷ پرو و تیگو ۸ را مشخص کرده است. ما در این مقاله توضیحاتی را در رابطه با این دو خودرو می‌دهیم.

شرکت مدیران خودرو در هفته‌های گذشته کلینیک‌های ارزشیابی تیگو 7 پرو و تیگو 8 را برگزار کرده است، هدف از برگزاری این کلینیک‌ها مشخص شدن محدوده قیمت تیگو 7 پرو (پلاس) و تیگو 8 بوده است.

مسائل مربوط به تحریم باعث شده تا محصولات جدید چری با نشان ام وی ام (MVM) به بازار ایران وارد شوند و در ماه‌های اخیر نیز خودروهایی مانند تیگو 5، تیگو 7، آریزو 5 و آریزو 6 بدون نام و نشان چری در خط تولید این شرکت مونتاژ شده‌اند.

مدیران خودرو قصد دارد تا در سال 1400 از خودروهایی مانند تیگو 7 پرو (پلاس) ، تیگو 8 (نسخه جدید) و X22 فیس لیفت رونمایی کند. به همین خاطر در هفته‌های اخیر کلینیک‌های ارزشیابی مختلفی با حضور کارشناسان و نمایندگان صنعت خودرو با هدف مشخص شدن محدوده قیمت این خودروها برگزار شده است.

محدوده قیمت تیگو ۷ پرو و تیگو ۸

در حال حاضر منابع آگاه مدعی شده‌اند که در صورت ثبات بازار ارز و فرآیند تولید خودروها، مدیران خودرو تیگو 8 را در محدوده قیمت یک میلیارد و 200 میلیون تومان تا یک میلیارد و 350 میلیون تومان قیمت‌گذاری خواهد کرد. همچنین قیمت تیگو 7 پرو که قرار است در ایران با نام تیگو 7 پلاس عرضه شود در محدوده یک میلیارد و 100 میلیون تومان تا یک میلیارد و 200 میلیون تومان خواهد بود

طی هفته‌های اخیر تصاویری منتشره شده که خبر از شروع تست‌های فنی تیگو 7 پرو در ایران و همچنین رسیدن تیگو 8 جدید به انبارهای مدیران خودرو می‌دهد. مدیران این شرکت قصد دارند تا این کراس اوورهای لوکس و جدید خود را تا پایان سال 1399 به رسانه‌ها معرفی کنند و در نیمه اول سال 1400 از آن‌ها رونمایی کنند.