زلزله زدگان سی سخت

ایرانسل به زلزله زدگان سی سخت کمک می‌کند

اپراتور ایرانسل در راستای مسئولیت‌های اجتماعی خود با اهدای بسته‌های خوراکی به ارزش 10 میلیارد ریال به زلزله زدگان سی سخت یاری می‌رساند.

زمین‌لرزه‌ای به بزرگی ۵.۶ ریشتر در عمق ۱۰ کیلومتری زمین در ساعت ۲۲ و ۵ دقیقه چهارشنبه شب 29 بهمن 99 شهر سی‌سخت مرکز شهرستان دنا در استان کهگیلویه و بویراحمد را لرزاند که خوشبختانه این حادثه تلفات جانی را به همراه نداشت، اما ده‌ها نفر بر اثر آن مصدوم شده و صدها واحد مسکونی نیز با خسارت شدید مواجه شدند. در همین رابطه اپراتور ایرانسل پیرو موافقت دکتر بیژن عباسی‌آرند، مدیرعامل این شرکت با پیوستن به پویش خانواده بزرگ ارتباطات و فناوری اطلاعات، اقلام اهدایی را برای ساکنان این منطقه آماده کرده است.

جزئیات کمک ایرانسل به زلزله زدگان سی سخت

زلزله زدگان سی سخت

اپراتور ایرانسل برای کمک به زلزله زدگان سی سخت حدود 10 میلیارد ریال اعتبار در نظر گرفته است که در بسته‌هایی به ارزش هر کدام 5 میلیون ریال شامل اقلام ضروری خوراکی به خانواده‌ها و هموطنان عزیز سی‌سخت اهدا می‌شود تا در وضعیت دشوار پس از زلزله به آنها یاری برساند. در این بسته‌ها اقلام خوراکی خانوار نظیر ۱۰ کیلوگرم برنج، ۴ عدد کنسرو ماهی، ۴ عدد کنسرو لوبیا، ۹۰۰ گرم عدس، ۹۰۰ گرم لوبیا، یک عدد روغن مایع، ۴۵۰ گرم چای، ۹۰۰ گرم شکر، ۱۴۰۰ گرم قند و ۷۰۰ گرم نمک وجود دارد.

گفتنی است اپراتور ایرانسل به دعوت وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات به همراه سایر فعالان صنعت ICT کشور به پویش حمایت از هموطنان آسیب دیده سی‌سخت در استان کهگیلویه و بویراحمد پیوسته است. بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده قرار است این اقلام با همکاری شرکت ملی پست بسته‌بندی و به مناطق زلزله‌زده سی‌سخت فرستاده می‌شود تا از طریق جمعیت هلال‌احمر میان خانواده‌های آسیب‌دیده توزیع گردد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*