هدایای ایرانسل در روز پدر

هدایای ایرانسل در روز پدر ؛ ۲ گیگ اینترنت و مکالمه رایگان ایرانسلی

هدایای ایرانسل در روز پدر اعلام شد. اپراتور ایرانسل به مناسبت روز پدر به کاربران خود ۲ گیگ اینترنت و مکالمه رایگان ایرانسلی هدیه می‌دهد.

اپراتور ایرانسل به مناسبت فرارسیدن ولادت حضرت علی (ع) و روز پدر در قالب کمپین «با فاصله بهترینی!» برای کاربران خود هدایای ویژه‌ای را در نظر گرفته است. هدایای ایرانسل شامل بسته هدیه ۲ گیگابایتی اینترنت داخلی و مکالمه رایگان ایرانسلی می‌شود.

هدایای ایرانسل در روز پدر اعلام شد

ایرانسل به مناسبت فرارسیدن روز پدر در ۷ اسفند با هدف حفظ ارتباط گرم با پدران به مشترکان اعتباری و دائمی خود هدیه می‌دهد. تمام مشترکان این اپراتور قادر خواهند بود در روز پنجشنبه ۷ اسفند با شماره‌گیری کد دستوری ستاره 5 مربع (#۵*) یا از طریق اپلیکیشن ایرانسل‌من یک بسته هدیه ۲ گیگابایتی اینترنت داخلی دریافت کنند که اعتبار این بسته تا پایان همان روز خواهد بود.

همچنین مشترکان می‌توانند با شماره‌گیری کد دستوری ستاره 4444 ستاره 1 ستاره 3 مربع ( #۳*۱*۴۴۴۴*) یا از طریق اپلیکیشن ایرانسل‌من طرح هدیه مکالمه در روز پدر را فعال کنند. مشترکان با این طرح قادرند پس از 5 دقیقه مکالمه ایرانسلی، 50 دقیقه بعدی مکالمه را به صورت رایگان انجام دهند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*