سیستم مورد نیاز بازی دیز گان

سیستم مورد نیاز بازی دیز گان – Days Gone

بازی Days Gone که در انحصار پلی استیشن بود، قرار است برای رایانه‌های شخصی نیز منتشر شود. مشخصات فنی سیستم مورد نیاز بازی دیز گان را در ادامه مطالعه کنید.

سیستم مورد نیاز بازی دیز گان نسبتا ایده آل است و با یک رایانه یا لپ تاپ میان رده هم می‌توانید آن را اجرا کنید اما برای دریافت بالاترین رزولوشن و نرخ فریم، به سخت افزار بهتری نیاز خواهید داشت.

بازی Days Gone یکی از عناوین انحصاری بزرگ پلی استیشن 4 بود که با تبلیغات فراوان در سال 2019 منتشر شد اما در نهایت به موفقیت مناسبی دست پیدا نکرد. دمویی که از این بازی در نمایشگاه E3 2016 به نمایش در آمد، یک اثر انقلابی را نشان می‌داد که جزئیات خیره کننده‌ای دارد و می‌تواند به یکی از بهترین بازی‌های زامبی محور تاریخ تبدیل شود اما نسخه‌ای که در نهایت منتشر شد، یک عنوان معمولی بود که نمونه‌اش را بارها دیده بودیم. بازی نه جزئیات نسخه دمو را داشت و نه حس و حال خاص آن را. برای اکثریت، زود خسته کننده می‌شد و باگ‌های آزار دهنده داشت.

سیستم مورد نیاز بازی دیز گان

این بازی اما همان قدر که مخالف دارد، طرفداران پرشماری هم دارد که کاملا از آن راضی هستند و حتی امیدوارند که قسمت دوم هم ساخته شود.

پس از ورود بازی‌های انحصاری پلی استیشن همانند هوی رین، هورایزن زیر داون، بیاند و دیترویت به پلتفرم پی سی، حالا نوبت به بازی Days Gone رسیده که آن هم مسیر مشابه‌ای را طی کند. نسخه رایانه‌های شخصی بازی قرار است دارای نرخ فریم نامحدود باشد و از مانیتورهای عریض (اولترا واید) نیز پشتیبانی نماید. سازندگان همچنین گرافیک بازی را در بخش‌های مختلف از جمله میدان دید (Field of view)، سایه‌ها و جزئیات افزایش داده‌اند تا به آثار روز نزدیک‌تر شود.

شما برای اجرای بازی در پایین‌ترین تنظیمات، به یک پردازنده Core i5-2500K، هشت گیگابایت رم و یک کارت گرافیک جی تی ایکس 780 نیازمند خواهید بود. این سیستم تقریبا به نسخه دوم و سوم هیتمن نزدیک است، اگر رایانه یا لپ تاپ شما توانایی اجرای آن عناوین را دارد، در بالا آوردن دیزن گان نیز مشکلی نخواهد داشت. از این سخت افزار، احتمالا نرخ 30 فریم بر ثانیه را دریافت خواهید کرد.

سیستم مورد نیاز بازی دیز گان

در سوی دیگر، برای دریافت بالاترین کیفیت و رزولوشن، به یک پردازنده Core i7-4770K، شانزده گیگابایت رم و یک کارت گرافیک جی تی ایکس 1060 با حافظه ویدیویی 6 گیگابایت نیازمند هستید. این سیستم تقریبا مشابه چیزی است که بازی اونجرز (Avengers) یا هورایزن زیرو داون نیاز دارند، اگر آن بازی‌ها را می‌توانید به صورت ایده آل اجرا کنید، این بازی را هم می‌توانید.

حداقل سیستم مورد نیاز بازی دیز گان

– سیستم عامل: ویندوز 10 (نسخه 64 بیتی)
– پردازنده: اینتل Core i5-2500K @ 3.3GHz / ای ام دی FX 6300 @ 3.5GHz
– حافظه رم: 8 گیگابایت
– کارت گرافیک: انویدیا GeForce GTX 780 / ای ام دی Radeon R9 290
– حافظه ویدیویی (VRAM): سه گیگابایت (انویدیا) / چهار گیگابایت (ای ام دی)
– فضای هارد دیسک: 70 گیگابایت
– دایرکت ‌ایکس: نسخه 11
– کارت صدا: سازگار با دایرکت ایکس
– توصیه می‌شود بازی را بر روی حافظه اس اس دی نصب کنید

سیستم پیشنهادی بازی Days Gone

– سیستم عامل: ویندوز 10 (نسخه 64 بیتی)
– پردازنده: اینتل Core i7-4770K @ 3.5GHz / ای ام دی Ryzen 5 1500X @ 3.5GHz
– حافظه رم: 16 گیگابایت
– کارت گرافیک: انویدیا GeForce GTX 1060 / ای ام دی Radeon RX 580
– حافظه ویدیویی (VRAM): شش گیگابایت (انویدیا) / هشت گیگابایت (ای ام دی)
– فضای هارد دیسک: 70 گیگابایت
– دایرکت ‌ایکس: نسخه 11
– کارت صدا: سازگار با دایرکت ایکس
– توصیه می‌شود بازی را بر روی حافظه اس اس دی نصب کنید

بازی Days Gone شاید اگر از ابتدا انحصاری نبود، می‌توانست موفق‌تر باشد؛ زیرا در زیر سایه آثار بزرگی همچون خدای جنگ، آنچارتد 4، بلادبوردن، مرد عنکبوتی و غیره قرار گرفت. در واقع همه طرفداران انتظار داشتند که این بازی تا همان اندازه شاهکار و متفاوت باشد اما این اتفاق رخ نداد.

با انتشار بازی برای رایانه‌های شخصی، می‌توان انتظار داشت که توجه بیشتری به آن شده و البته بتواند مخاطبان را راضی کند. این بازی در تاریخ 26 آوریل (6 اردیبهشت 1400) عرضه می‌شود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. عبدالرضا کچرانلویی

    سلام ببخشید رو این سیستم اجرا میشه ؟
    رم 12
    گرافیک ۴ گیگابایت از نوع AMD Radeon R7 gddr 5
    پردازنده نسل ۸