برترین تولیدکننده تلویزیون جهان

سامسونگ لقب برترین تولیدکننده تلویزیون جهان در سال 2020 را از آن خود کرد

سامسونگ توانست برای پانزدهمین سال متوالی لقب برترین تولیدکننده تلویزیون جهان را از آن خود کند. این شرکت کره‌ای در سال 2020 بالاترین سهم از بازار جهانی تلویزیون را به خود اختصاص داد.

بر اساس اعلام موسسه تحقیقاتی اومدیا (Omdia) شرکت سامسونگ الکترونیکس برای پانزدهمین سال متوالی برترین تولیدکننده تلویزیون جهان شده است. داده‌های جدید که در روز 23 فوریه منتشر شده نشان می‌دهد که سامسونگ توانسته 31.8 درصد از بازار جهانی تلویزیون در سه ماهه چهارم سال 2020 را بر اساس میزان درآمد به خود اختصاص داده و به این ترتیب سهم سامسونگ از بازار جهانی تلویزیون در کل سال 2020 از نظر درآمد به 31.9 درصد می‌رسد که بالاترین سهم یک برند است.

سامسونگ برترین تولیدکننده تلویزیون جهان در سال 2020 شد

برترین تولیدکننده تلویزیون جهان

رشد سامسونگ در کل حوزه نمایشگرهای بصری نشان دهنده تعهد این برند به ارائه برترین تجربه بصری در خانه است. البته رشد سریع مجموعه محصولات QLED این برند که اکنون در رده تلویزیون‌های فوق بزرگ با اندازه بالای 75 اینچ پیشتاز هستند، توسعه محصولات سری لایف استایل سامسونگ و همچنین مجموعه‌ای از نوآوری‌های پیوسته در این صنعت باعث شده است تا سامسونگ در جایگاه برترین تولیدکننده تلویزیون جهان قرار بگیرد.

یونگ‌هی هان، مدیر بخش نمایشگرهای سامسونگ می‌گوید:

مصرف‌کنندگان صفحات نمایش را به صورت روزانه و برای سرگرمی، ارتباط با دیگران، کار، ورزش در خانه و انواع کارهای دیگر استفاده می‌کنند. ما همچنان به اعتمادی که به محصولات نمایشگری ما می‌شود افتخار می‌کنیم. این مسئله انگیزه ما برای ادامه ارائه نوآوری‌های پیشرفته و بهترین تجربه بصری خواهد بود که نیازهای مصرف‌کنندگان امروز را برآورده کند.

با نگاهی به 15 سال گذشته که سامسونگ رهبر بازار جهانی تلویزیون بوده است، تاریخی از رشد سریع به پشتوانه نوآوری‌های متعدد را می‌بینیم که در نتیجه آن انواع محصولات برای بازه متنوعی از مصرف کنندگان و انواع کاربردها ساخته شده است.

برترین تولیدکننده تلویزیون جهان

سامسونگ انتظار دارد در سال 2021 و به لطف معرفی مدل‌های جدید محصولات اصلی خود در کنار فناوری‌ها و قابلیت‌های جدید در همه گروه‌های تلویزیون، پیشتازی در این عرصه را ادامه دهد. این توسعه مدل‌ها شامل تلویزیون‌های جدید New QLED و همچنین MICRO LED و لایف استایل خواهد شد و سامسونگ برنامه‌ای فراگیر برای سازگاری بیشتر روندهای تولید خود با اهداف توسعه پایدار و حفظ محیط زیست را هم اجرایی خواهد کرد. در چند سال آینده سامسونگ سرمایه‌گذاری در بخش تحقیق و توسعه و مدیریت محصول خود را هم در حوزه‌های راهبردی بخش تلویزیون ادامه خواهد داد تا محصولات اصلی و فناوری‌های نوین این شرکت هرچه بیشتر جایگاه خود را تقویت کنند.

برای اطلاعات بیشتر درباره محصولات تلویزیون سامسونگ می‌توانید به www.samsung.com/  مراجعه کنید.

این مطلب در قالب رپورتاژ آگهی و توسط شرکت های ثالث به عنوان بیانیه مطبوعاتی یا متن تبلیغاتی برای گجت نیوز ارسال شده و گجت نیوز در قبال موارد مندرج در آن مسئولیتی ندارد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه

  1. زنده باد سامسونگ…
    برتر مطلق صوتی و تصویری و دنیای موبایل
    من خودم 2 ساله که کیولد سامسونگ دارم…هر کسی که وارد خونه میشه محو کیفیت و درخشندگی 1500 نیتی صفحه نمایش میشه و اونو به زبون میاره…تازه محتوای پخشی فقط فول اچ دی ایرانی که برابر با اس دی فیلم های خارجی هم نیست هست…وقتی که 4K HDR پخش میکنی که دیوونه ت میکنه
    سامسونگ برتر ملق همه ی صنایع هست و خواهد بود

  2. ایولا داره تبریک به سامسونگ قهرمان