کروم دسکتاپ و تب های گروهی

گوگل ویژگی جدید تب های گروهی را به کروم دسکتاپ اضافه می‌کند

ویژگی‌های جدیدی برای زبانه‌ها در کروم اندروید به وجود آمده است. حال، گوگل قصد دارد ویژگی جدید تب های گروهی را به کروم دسکتاپ نیز اضافه کند.

ممکن است کاربران مشتاق اندروید، متوجه شده باشند که در به روزرسانی جدید گوگل کروم، ویژگی جدید تب های گروهی، اخیرا در Google Android اضافه شده است. این ویژگی جدید، بر جذابیت طرح کلی برگه‌ها افزوده، آن‌ها را جمع و جور کرده و در نهایت نمای بسیار خوبی از تمامی برگه‌ها و برگه‌های باز یک گروه و برگه‌های باز گروه‌ها با هم ارائه می‌کند.

اکنون، گوگل ویژگی جدید تب گروهی را به کروم دسکتاپ نیز اضافه کرده است. بعد از چند آزمایش گسترده و دقیق بر روی این ویژگی، قرار شده است که شاهد آن باشیم. ویژگی گروه زبانه‌ها Google Chrome، ابزاری بسیار ارزشمند برای سازماندهی سریع فعالیت‌های کاربر خواهد بود و به افزایش بهره وری آن کمک می‌کند. در واقع این ویژگی به کاربر اجازه می‌دهد بدون بستن تب‌هایی که ممکن است مورد نیاز باشد، محیط را هر چقدر که می‌خواهد، شلوغ کند.کروم دسکتاپ و تب های گروهی

نشانه‌هایی وجود دارد که می‌گوید به زودی کاربران اندروید گوگل کروم، می‌توانند به دکمه Follow در Google Chrome دسترسی پیدا کنند. قرار است در ویژگی جدید کروم، کاربران کروم دسکتاپ یا ChromeOS با کلیک راست بر روی برگه انتخاب شده، گروه‌های جدیدی را ایجاد کنند. قبل از ایجاد هر گروه جدید، شما قادر خواهید بود که نام جدیدی برای آن انتخاب کنید و طرح و رنگ دلخواه خود را نیز برای آن در نظر بگیرید. با فشار دادن گزینه Shift و کلیک چپ موس نیز چندین تب به صورت همزمان قابل انتخاب خواهد بود.

همانطور که انتظار می‌رفت، این ویژگی موافق و مخالفانی نیز دارد. برخی از این ویژگی استقبال کرده‌اند و برخی نسبت به افزایش بهره وری این ابزار، تردید دارند. افرادی که مخالف این ویژگی هستند، معتقند هر فرد می‌تواند با بستن برگه‌هایی که دیگر نیاز ندارد، فضای کار خود را به راحتی خلوت کند.

باید منتظر همه گیری این ویژگی در نسخه‌های مختلف کروم باشیم. کاربردهای این ویژگی در به روزرسانی‌های بعدی به طور کامل مشخص خواهد شد و ممکن است شاهد تحولات دیگری نیز در این بخش باشیم.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*