ابرتو ایرانسل

سرویس ابرتو ایرانسل به مناسبت نوروز اینترنت ۱۴۰۰ گیگابایتی جایزه می‌دهد

سرویس ذخیره‌سازی ابری ابرتو ایرانسل به مناسبت نوروز 1400 به 10 کاربر برتر خود ۱۴۰۰ گیگابایت اینترنت جایزه می‌دهد.

اپراتور ایرانسل خدمات ذخیره‌سازی ابرتو را در تاریخ 29 مهر 99 در مراسم چهاردهمین سالروز راه‌اندازی شبکه تلفن همراه خود با حضور دکتر بیژن عباسی‌آرند، مدیرعامل ایرانسل و اصحاب رسانه رونمایی کرد. ابرتو یک فضای ذخیره‌سازی ابری محسوب می‌شود که تمام کاربران ایرانسلی و غیرایرانسلی می‌توانند از آن است کنند. ابرتو به زبان ساده همانند یک هارد مجازی روی اینترنت بوده که قادر است فایل‌های کاربر را ذخیره کرده و در صورت تمایل به شکل اتوماتیک از فایل‌های کاربر نسخه پشتیبان تهیه کند.

فضای ذخیره‌سازی ابری همواره در دسترس کاربر قرار خواهد داشت و کاربر می‌توان در هر زمان و مکان با اتصال به اینترنت به اطلاعاتی که روی آن ذخیره کرده است دسترسی پیدا کند، در حالی که هیچ فضایی از حافظه موبایل یا کامپیوتر کاربر اشغال نخواهد شد. سرویس ابرتو ایرانسل در حال حاضر روی دستگاه‌های اندرویدی قابل استفاده بوده و به‌زودی قرار است مدل‌های دسکتاپ، وب و iOS آن نیز عرضه شود.

جایزه ۱۴۰۰ گیگابایتی؛ هدیه نوروزی ابرتو ایرانسل

اپراتور ایرانسل قصد دارد به مناسبت نوروز 10 بسته اینترنت 1400 گیگابایتی یکساله خود را به 10 نفر از کاربرانی که طی بازه زمانی اول اسفند 99 تا 31 فروردین 1400 بیشترین آپلود فایل را در ابرتو انجام داده باشد، اهدا کند. کاربران برای شرکت در این مسابقه باید حداقل 1 گیگابایت فایل روی ابرتو آپلود کنند. بسته اینترنت 1400 گیگابایتی روی سیم کارت ایرانسلی برندگان فعال خواهد شد و تا یکسال پس از فعال‌سازی می‌توان از آن استفاده کرد.

رفع مشکل کمبود حافظه موبایل و رایانه، پشتیبان‌گیری از کلیه فایل‌ها، اشتراک‌گذاری فایل‌های پرحجم با دیگران، جلوگیری از حذف و یا از بین رفتن فایل‌ها، امنیت بالا، بسته‌های حجمی متنوع، کاهش هزینه‌های خرید فضای ذخیره‌سازی فیزیکی، دسترسی به اطلاعات در هر زمان و مکان، همگام‌سازی تلفن همراه با فضای ابری و پشتیبانی 24 ساعته جزو مزایای خدمات ذخیرسازی ابرتو ایرانسل محسوب می‌شوند.

کاربران ایرانسلی و غیرایرانسلی می‌توانند خدمات ابرتو را با قیمت‌ها و بسته‌های مختلفی تهیه کنند. کلیه کاربران جدید نیز با نصب و ثبت نام در ابرتو به شکل پیش فرض می‌توانند 5 گیگابایت فضای ذخیر‌ه‌سازی 6 ماهه ابرتو را بدون پرداخت هزینه با تعرفه بین‌المللی اینترنت استفاده کنند و از یک گیگابایت اینترنت هدیه بهره‌مند شوند. همچنین ضمن ارائه 5 گیگ فضای رایگان، کاربران در صورت نیاز قادرند قضای ذخیره‌سازی با حجم‌های 100 و 1000 گیگابایتی با تعرفه نیم‌بهای اینترنت را نیز خریداری کنند.

بسته ۱۰۰ گیگابایتی با قیمت ۲۰ هزار تومان برای سفارش یک ماهه، ۵۹ هزار و ۴۰۰ تومان برای سه‌ماهه، ۱۱۴هزار تومان برای ۶ ماهه و ۲۱۶هزار تومان برای سفارش سالانه و نیز بسته ۱۰۰۰ گیگابایتی با قیمت ۵۰ هزار تومان برای سفارش یک ماهه، ۱۴۸هزار و ۵۰۰ تومان برای سه‌ماهه، ۲۸۵هزار تومان برای ۶ ماهه و ۵۴۰ هزار تومان برای سفارش سالانه در دسترس کاربران ابرتو قرار دارد و کاربران می‌توانند در هر زمان، حجم فضای ذخیره‌سازی خود را از طریق اپلیکیشن افزایش دهند.

کاربران می‌توانند با مراجعه به نشانی irancell.ir/Abreto، فروشگاه نرم‌افزارهای موبایلی چارخونه و یا ارسال رایگان عدد یک به سرشماره ۲۲۲۲ اپلیکیشن ابرتو را دانلود و نصب کرده و از خدمات ذخیره‌سازی ابری آن استفاده کنند.

جدول بسته‌های ابرتو

ابرتو ایرانسل

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه

  1. روح الله طاهری اندانی

    سلام این برنامه چرا برای من نصب نمیشه با بیست بار تلاش نصب کردم که به محض اینکه برنامه رو باز کردم فوری متوقف شد حالا چکار باید کرد

  2. آخی فایل و عکس هارو بریزیم اون تو بعد جا.سو..س های حکو…م.. چک کنن 😂😂😂
    بیلاخ 🖕 تا وقتی گوگل هست بریم سمت این ؟ 😂😂😂😂