لوکس ویلا

لوکس ویلا، بهترین راه اجاره ویلا در کردان

امروزه کردان به منطقه‌ای تبدیل شده که پایتخت نشین‌ها در اولین فرصت و بخصوص در ایامی که شاهد تعطیلات چند روزه هستیم، راهی این روستای ییلاقی خوش آب و هوا می‌شوند و در بهترین ویلاهای روستا به دور از روزمرگی و شلوغی پایتخت، بهترین خاطرات را برای خود رقم میزنند. اگر شما هم میخواهید سفری چند روزه به کردان داشته باشید، در ادامه با لوکس ویلا همراه باشید تا با انواع اقامتگاه‌ها، نکات لازم برای اجاره ویلا و همچنین جاهای دیدنی کردان بیشتر آشنا شوید

آشنایی با کردان و بهترین راه دسترسی به روستا

کردان از جمله روستاهای شهرستان ساوجبلاغ است که به لطف آب و هوایی ییلاقی و همچنین تنوعی از ویلاهای لوکس و دیدنی، به خوبی در میان مردم بخصوص جوانان از محبوبیت بالایی برخوردار گشته است. در دهه‌های اخیر، کردان تنها یک روستای عادی بود و چندان هم مورد اهمیت قرار نداشت اما به لطف آب و هوای دلنشین منطقه، پایتخت نشین‌ها و ساکنین اطراف روستا تصمیم گرفتند تا اوقات فراغت خود را در این منطقه سپری کنند. این موضوع توجه سرمایه گذاران بسیاری را به کردان جلب کرد و امروزه شاهد ساخت و ساز انواع ویلاهای لوکس و دیدنی درکنار ویلاهای عادی و ارزان قیمت هستیم تا هر گردشگر با هر بودجه و سلیقه ای، بهترین اقامتگاه را در این روستا انتخاب کند.

پایتخت نشین‌ها همواره برای دسترسی به کردان، تنها یک راه دارند و آن هم عبور از آزادراه تهران – کرج است. در این آزادراه بعد از اینکه به کرج رسیدید، مسیر را ادامه می‌دهید تا پس از چند کیلومتر رانندگی، مسیر ورود به روستای کردان را مشاهده کنید. در نظر داشته باشید از تهران تا کردان همواره میانگین یک ساعت فاصله است اما در روزهای آخر هفته و بخصوص ایام خاص مانند تعطیلات چند روزه به لطف ترافیک‌های سنگین، این مسیر یک ساعته گاه به بیش از 2 ساعت نیز می‌رسد.

لوکس ویلا

آشنایی با انواع ویلا در کردان

در کردان تنوع بالایی از ویلاها با امکانات و هزینه‌هایی مختلف وجود دارد. هر گردشگر با هر بودجه و سلیقه ای می‌تواند بهترین اقامتگاه مورد نظر را در کردان پیدا کرده و سفری خاطره انگیز را برای خود رقم بزند. اما همواره در نظر داشته باشید کردان از محبوب ترین مناطق اطراف تهران برای سپری کردن اوقات فرغات بوده و تقاضا برای اجاره ویلا در کردان همواره بالا می‌باشد لذا لوکس ویلا پیشنهاد می‌کند از یک هفته قبل از تاریخ سفر، نسبت به رزرو ویلا در کردان و انتخاب بهترین اقامتگاه مورد نظر اقدام کنید.

اجاره ویلا ارزان در کردان

نرخ اجاره روزانه ویلا در کردان همواره در میان مردم از اهمیت بالایی برخوردار است و گردشگران به دنبال ویلاهایی با امکانات مطلوب در کنار هزینه ای مناسب می‌گردند. اگر میخواهید هزینه به مراتب کمتری برای اقامت در کردان پرداخت کنید می‌توانید در میان ویلاهای عادی کردان که دارای امکانات مطلوبی هم هستند بهترین را انتخاب کنید. همچنین در صورتیکه به دنبال ارزان ترین اقامتگاه‌ها هستید، اجاره سوئیت در کردان می‌تواند انتخاب به صرفه و مناسبی باشد اما در نظر داشته باشید تعداد سوئیت‌ها و ویلاهای عادی در کردان به مراتب کمتر از سایر اقامتگاه‌ها بوده و به دلیل نرخ اجاره روزانه کم، از محبوبیت قابل توجهی هم برخوردار هستند.

لوکس ویلا

اجاره ویلا استخردار در کردان و نکات لازم برای اجاره ویلا استخر آبگرم در کردان

ویلاهای استخردار همواره جزء محبوب ترین اقامتگاه‌ها در اکثر نقاط ییلاقی کشور هستند و گردشگران هزینه‌های قابل توجهی را بابت اقامت در این ویلاها پرداخت می‌کنند تا از استخرهای روباز و یا سرپوشیده نهایت لذت را ببرند. در کردان، بخش قابل توجهی از ویلاها را ویلاهای استخردار روباز و یا سرپوشیده تشکیل می‌دهند.

در طول سال و بخصوص فصل تابستان، تقاضا برای اجاره ویلا استخردار در کردان بالا می‌باشد و به لطف این موضوع، نرخ این دسته از اقامتگاه‌ها همواره بالاتر از سایر ویلاها در کردان بوده و در کنار آن، ویلاهای استخردار از امکانات جذاب دیگری هم برخوردار هستند که شامل میزهای فوتبال دستی و بیلیارد، سونا و جکوزی، باغ بزرگ به همراه باربکیو و غیره می‌باشد. کردان روستایی ییلاقی است و همواره تابستان‌های خنک و زمستان‌های بسیار سردی بر منطقه حاکم بوده و با شروع شدن فصل پاییز، استخردارهای کردان دارای آبگرم خواهند شد.

فصل پاییز تا اوایل فصل بهار، روزهای سرد کردان است و دیگر وارد شدن به استخر آبسرد در هوای طاقت فرسای کردان کاری منطقی نیست لذا در 6 ماه دوم سال، ویلاهای استخردار کردان دارای استخرهای آبگرم می‌شوند و شاید برایتان جالب باشد گردشگران همواره می‌گویند استخر آبگرم در هوای بسیار سرد کردان به مراتب لذت بخش تر تابستان است. یکی از نکاتی که برای اجاره ویلا استخر آبگرم در کردان باید بدانید این است که در 6 ماه دوم سال، تعداد کمی از ویلاهای استخردار بنا به دلایلی مختلفی، استخرهای خود را غیر فعال کرده و در  دشته ویلاهای عادی قرار می‌گیرند لذا در کنار کاهش تعداد ویلاهایی استخر آبگرم، تقاضا نیز بالا رفته و ترخ اجاره این دسته از اقامتگاه‌ها افزایش می‌یابد.

پیشنهاد می‌کنیم از دیدنی‌های کردان غافل نشوید

کردان منطقه ای سرسبز و به جاذبه‌های دیدنی مختلف است که خاطرات سفر به کردان را برای گردشگران همواره جذاب‌تر می‌کند. اگر شما هم جزء آن دسته از گردشگرانی هستید که کردان را با ویلاهای لاکچری و استخردارش میشناسید، پیشنهاد می‌کنیم از جاذبه‌هایی همچون رود کردان، کوه کهار، برج مقبره، دهکده آرامش و غیره نیز بازدید کنید. اگر در مواقعی سفر می‌کنید که کردان از شرایط آب و هوایی مساعد برخوردار است، پیشنهاد می‌کنیم برای ثبت لحظات هیجان انگیز و دیدنی، به سایت پروازی کردان مراجعه کنید.

لوکس ویلا به عنوان مرجع تخصصی اجاره روزانه ویلا در کردان و سایر شهرهای کشور، همواره راه اجاره ویلا را برای گردشگران آسان کرده و همواره بدون واسطه و با کمترین قیمت، می‌توانید از طریق کارشناسان سایت بهتری ویلا را در کردان اجاره کرده و خاطرات بی نظیری را برای خود ثبت کنید.

این مطلب در قالب رپورتاژ آگهی و توسط شرکت های ثالث به عنوان بیانیه مطبوعاتی یا متن تبلیغاتی برای گجت نیوز ارسال شده و گجت نیوز در قبال موارد مندرج در آن مسئولیتی ندارد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*