دیپ نوستالژی MyHeritage

با فناوری دیپ نوستالژی MyHeritage چهره افراد را در عکس‌های قدیمی زنده کنید

دیپ نوستالژی – Deep Nostalgia یک فناوری جدید از شرکت MyHeritage است که چهره‌ی افراد را در عکس‌های خانوادگی، متحرک می‌سازد.

آنچه که دیپ نوستالژی انجام می‌دهد، در واقع ساخت GIF از عکس‌های خانوادگی است: ترسیمی واقع‌گرایانه از حرکات صورت و طرز نگاه افراد؛ گویی که به جای عکس، یک ویدیو از آن‌ها ضبط شده بود. فرقی هم نمی‌کند تصاویر رنگی باشند یا سیاه و سفید!

پلتفرم Deep Nostalgia برای این کار از الگوریتم‌های Deep learning (یادگیری عمیق) استفاده می‌کند. به لطف ویدیو درایورهای از قبل آماده شده، ژست‌ها و حرکات متنوعی روی صورت افراد قابل پیاده‌سازی است؛ مثلا تکان دادن سر، پلک زدن یا حتی لبخند زدن!

کاربران  می‌توانند پس از انجام کار که معمولا 10 تا 20 ثانیه طول می‌کشد، ویدیوی بستگان خندان شده‌‌ی خود را با دوستان و فامیل نیز به اشتراک بگذارند.

شرکت MyHeritage این فناوری را از کمپانی D-ID لایسنس کرده که در زمینه نوسازی ویدیوها با استفاده از یادگیری عمیق، تبحر دارد. البته کیفیت تصاویر ورودی به دیپ نوستالژی پیش از متحرک‌سازی، به طور خودکار با سایر ابزارهای ویرایشی MyHeritage بهبود می‌یابند تا برای تبدیل به ویدیو آماده شوند.

استفاده از این پلتفرم، مستلزم ثبت نام رایگان و ایجاد یک حساب کاربری برای آپلود عکس است. البته با پرداخت حق عضویت، دسترسی نامحدود به این پلتفرم پیدا می‌کنید. هزینه عضویت کامل، 199 دلار در هر سال است که شامل امکانات اضافه‌ای مانند ایجاد شجره خانوادگی و یافتن نیاکان قدیمی می‌شود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*