اپ گالری

فروشگاه اپ گالری هواوی جایگاه خود را در بین 3 فروشگاه برتر برنامه دنیا تثبیت کرد

فروشگاه اپ گالری هواوی جایگاه خود را در بین 3 فروشگاه برتر برنامه دنیا تثبیت کرد و با رشد چشمگیر خود توانست رکوردهای جدیدی را به ثبت برساند.

در حال حاضر فروشگاه اپ گالری هواوی بیش از 2.3 میلیون توسعه‌دهنده ثبت شده دارد که نشان دهنده 77 درصد رشد از سال گذشته است. این یعنی میزان رشد برنامه‌های این پلتفرم از لحاظ کمی و کیفی سرعت بالایی دارد.

مخاطبان آن در سراسر جهان، به بیشتر از ۵۳۰ میلیون کاربر فعال ماهانه رسیده است، که خبری خوش برای توسعه‌دهندگان نرم افزار در سراسر دنیا است. حالا بازاری مطمئن با تعداد کاربر (مشتری بالقوه) از طریق App Gallery در دسترس قرار گرفته است.

بد نیست بدانید که تعداد کل دانلود برنامه در این پلتفرم به تعداد 384.4 میلیارد بار دانلود در سال 2020 رسیده که 174 میلیارد بیشتر از سال قبل است. اعداد و ارقام رشد فروشگاه App Gallery به شکلی خارق‌العاده در حال رشد است.

رشد جهانی فروشگاه اپ گالری هواوی

در میان بخش‌های مختلف این فروشگاه، بازی‌ها بیشترین رشد را تجربه کرده‌ و در مقایسه با سال گذشته، ۵۰۰ درصد رشد داشته‌اند. این آمار و ارقام جدید، دقیقا یک سال پس از معرفی و رونمایی اپ گالری به صورت رسمی و تشریح چشم‌انداز هواوی برای ساخت و توسعه آن به عنوان یک پلتفرم توزیع برنامه‌های جدید، منتشر شده است.

اپ گالری

رشد فروشگاه App Gallery در بازارهای محلی نیز چشمگیر بوده است. به گفته «ژانگ ژه» (Zhang Zhe) مدیر مشارکت‌های جهانی هواوی، در سال 2019 میلادی فقط 25 کشور در سراسر جهان تعداد کاربرانی بیش از یک میلیون نفر در AppGallery داشته‌اند. اما در حال حاضر تعداد این کشورها به 42 عدد رسیده است.

کماکان شاهد رشد قوی این پلتفرم در بازارهای اروپا، آمریکای لاتین، آسیا، اقیانوسیه، خاورمیانه و آفریقا هستیم. بر اساس اطلاعات موجود، توسعه‌دهندگان بیشتر به دنبال قابلیت‌های دستگاه‌های هواوی هستند تا بدین ترتیب، بتوانند نوآوری و ارائه تجربه‌های بهتر و منحصر به فرد را برای کاربران فراهم کنند.

این پلتفرم تلاش خود را روی همکاری با توسعه‌دهندگان در مقیاس محلی و جهانی متمرکز کرده تا بتواند مرتبط‌ترین برنامه‌ها را به کاربران هدیه دهد؛ این مسئله منجر به افزایش تعداد توسعه‌دهندگانی شده که از این سیستم عامل استفاده می‌کنند.

توسعه‌دهندگان به طور فزاینده‌ای به دنبال App Gallery برای نفوذ به مخاطبان محلی و جهانی هستند. در طول سال گذشته، برنامه‌های جهانی همانند Line و Viber در زمینه ارتباطات و برنامه‌های دیگری همانند Bolt در صنعت حمل و نقل وارد App Gallery شدند. همچنین این پلتفرم میزبان سایر برنامه‌های مشهور مانند Booking.com و Deezer هم شده است.

اپ گالری

بازار کشور چین در حال حاضر دومین بازار بزرگ محصولات مصرفی در دنیا است و هواوی با سهم بازاری نزدیک به دو برابر در گوشی هوشمند نسبت به نزدیک‌ترین رقیب و حکمرانی کامل در بخش نرم افزار، از باتجربه‌ترین‌ها در این بازار به حساب می‌آید. به همین دلیل استفاده از اپ گالری یکی از آسان‌ترین راه‌ها برای ورود به بازار بزرگ کشور چین به حساب آمده و به توسعه‌دهندگان جهانی در راستای کسب موفقیت در بازار بزرگ این کشور، کمک زیادی خواهد کرد.

برای پی‌بردن به بزرگی بازار چین کافی است به اعداد و ارقام نگاهی داشته باشیم. بیشتر از 904 میلیون کاربر اینترنت با میزان دانلود بیش از 100 میلیارد برنامه در بازار چین حضور دارند و فروشگاه اپ گالری هواوی خدمات‌دهی به بخش بزرگی از این کاربران را بر عهده دارد. فقط در یک سال گذشته، هواوی به بیش از 100 شرکت خارجی کمک کرده تا به بازار رو به رشد برنامه‌های موبایل در چین وارد شده و سهمی از سود سرشار آن داشته باشند.

برنامه‌‌ای مانند PicsArt را می‌توان به عنوان یکی از نخستین برنامه‌هایی معرفی کرد که از موقعیت و جایگاه هواوی در بازار موبایل چین استفاده کرده‌اند. در حال حاضر این برنامه توانسته بیشتر از 300 میلیون دانلود را در سرزمین چین، تجربه کند. همچنین برنامه‌های دیگری همانند FaceTune 2 و Mondly با 2.2 میلیون و 350 هزار دانلود، موفقیت‌های مشابهی را تجربه کرده‌اند. البته این پلتفرم به بیشتر از 10 هزار برنامه چینی هم کمک کرده است تا بتوانند به بازارهای خارج از کشور هم دسترسی پیدا کنند که از میان آن‌ها می‌توان به Rise و Night of Full Moon اشاره کرد.

اکوسیستم هوشمند نرم‌افزاری

اپ گالری را می‌توان یک بستری هوشمند دانست که به توسعه‌دهندگان اجازه می‌دهد تجربه‌های بی‌نظیری را برای مصرف‌کنندگان ایجاد کند. هسته منحصر به فرد HMS Core این امکان را می‌دهد تا برنامه‌ها در دستگاه‌های متفاوت و با مشخصات فنی مختلف، با کمترین مشکل اجرا شوند.

اپ گالری

از اهداف آینده فروشگاه اپ گالری می‌توان، تبدیل شدن به پلتفرمی نرم افزاری با سه هدف خاص را ذکر کرد. این سه هدف عبارتند از نوآوری، سهولت و در دسترس بودن و حفظ امنیت و حریم شخصی کاربران.

این مطلب در قالب رپورتاژ آگهی و توسط شرکت های ثالث به عنوان بیانیه مطبوعاتی یا متن تبلیغاتی برای گجت نیوز ارسال شده و گجت نیوز در قبال موارد مندرج در آن مسئولیتی ندارد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*