مانیتور CRG5 سامسونگ

مانیتور CRG5 سامسونگ دنیای بازی شما را متحول می‌کند

مانیتور CRG5 سامسونگ با سایز 27 اینچی و طراحی منحنی خود در کنار قابلیت‌های گیمینگ می‌تواند دنیای بازی شما را متحول کند. در ادامه با این مانیتور سامسونگ آشنا می‌شویم.

بازی‌های کامپیوتری یکی از مهم‌ترین سرگرمی‌های من در یک سال اخیر بوده که به کمک آن توانستم چند ساعت در روز بدون نگرانی‌های روزمره، هیجان زیادی را تجربه کنم.

برای فردی مثل من که گیم را به عنوان سرگرمی نگاه می‌کند، روزهای آخر هفته و تعطیلات بهترین فرصت است تا ساعت‌های بیشتری را با خیال راحت‌تر و بدون فکر کردن به مسائل کاری بگذراند و بازی‌های جدیدی را با کنسول خود امتحان کند.

به همین دلیل در روزهای نزدیک به تعطیلات چند هفته‌ای عید نوروز تصمیم گرفتم تا مانیتور گیمینگی را خریداری کنم و این بار با نمایشگری مخصوص بازی، هیجان جدیدی را تجربه کنم. با اینکه تلویزیون خانه ما صفحه نمایش بزرگ و مناسبی دارد اما در روزهای تعطیلات عید نوروز، اعضای خانواده همگی به تماشای شبکه‌های تلویزیونی و برنامه‌های متنوع آن می‌نشینند و زمان زیادی برای اتصال کنسول به تلویزیون و بازی کردن باقی نمی‌ماند. برای همین تصمیم گرفتم تا خیال خودم را راحت کنم و بدون اینکه چالش و مشکلی با سایر اعضای خانواده به وجود بیاید، یکی از جدیدترین و برترین مانیتورهای گیمینگ را به خانه بیاورم.

پس از گشتن‌ و مقایسه‌های زیادی که انجام دادم، سرانجام این مدل پیشرفته و برتر را پیدا کردم: مانیتور CRG5 سامسونگ در سایز 27 اینچ که اکنون با ضمانت سام سرویس در بازار ایران عرضه می‌شود.

آشنایی با مانیتور CRG5 سامسونگ

یک گام جلوتر از همه

مانیتور CRG5 سامسونگ

در زمان مقایسه و انتخاب مانیتور معیارهایی مثل نرخ به روزرسانی، کنتراست و طراحی بیشتر از باقی موارد برای من مهم بود. نرخ به روزرسانی یا Refresh rate تعداد تصاویر ثابتی است که نمایشگر در یک ثانیه می‌تواند به نمایش بگذارد. داشتن مانیتورهایی با نرخ به روزرسانی بالا کمک می‌کند تا بتوانید حرکات و اتفاقات سریع بازی‌ها را به شکلی نرم و بدون وقفه ببینید.

مانیتوری که نرخ به روزرسانی بالایی داشته باشد در هر ثانیه تصاویر بیشتری را به نمایش می‌گذارد و همین به شما اجازه می‌دهد تا ضمن مشاهده حرکات طرف مقابل‌تان، زمان تصمیم‌گیری بیشتری داشته باشید و همیشه یک گام جلوتر از حریفان خود باشید. مانیتور CRG5 سامسونگ به نرخ به روزرسانی فوق سریع ۲۴۰ هرتز مجهز است. کیفیت این مانیتور به گونه‌ای است که حتی در پرشتاب‌ترین صحنه‌ها هم تصاویر بدون لرزش و در واضح‌ترین شکل ممکن به نمایش گذاشته می‌شود.

علاوه بر این مانیتور CRG5 با قابلیت G-Sync شرکت انویدیا (NVIDIA) سازگاری دارد تا صحنه‌های بازی به شکلی روان و با وضوح full HD (1920*1080) پخش شود. همچنین نرخ کنتراست 3000:1 در این مانیتور کمک کرده تا جزئیات تصاویر بازی در تاریک‌ترین و روشن‌ترین بخش‌ها هم به نمایش گذاشته شود.

طراحی منحنی

مانیتور CRG5 سامسونگ

طراحی مانیتور و شکل ساخت آن یکی دیگر از نکاتی بود که در زمان انتخاب مدل برتر به دنبال آن می‌گشتم. درطول روز ساعت‌های زیادی را چه در زمان کار و چه برای بازی، به مانیتور چشم می‌دوزم. این موضوع در طولانی مدت می‌تواند باعث خستگی زود هنگام یا در بعضی مواقع سر درد شود. مانیتورهای منحنی در چند سال اخیر با طراحی مناسب خود این چالش را تا حدود زیادی رفع کرد‌‌ه‌اند.

انحنای ایجاد شده در مانیتور کمک می‌کند تا کمترین تغییر در نقطه تمرکز چشم بیننده ایجاد شود و چشم‌ها تمام ابعاد صفحه نمایش را زیر نظر داشته باشد، در نتیجه فشار بسیار کمتری به چشم وارد می‌آید. علاوه بر آن ارائه تمام جزئیات در یک زاویه دید موجب می‌شود تا سر و گردن کاربر کمتر حرکت کند و با راحتی بیشتری بازی خود را ادامه دهد. مانیتور ۲۷ اینچی CRG5 دارای انحنای مناسب 1500R است. با داشتن این مانیتور می‌توانید با خیال راحت‌تر و تمرکز بیشتری بازی‌ها را انجام دهید.

مانیتور CRG5 سامسونگ

همچنین حالت Eye Saver با کاهش نور آبی تصاویر و قابلیت Flicker Free برای کاهش نور پس زمینه در مانیتور CRG5 کار محافظت از چشمان کاربر را به خوبی انجام می‌دهد. قابلیت تنظیم عمودی (VA) در این مانیتور کمک کرده تا تصاویر بازی از هر زاویه دیدی به شکل فراگیر دیده شود.

حاشیه‌ها و لبه‌های مانیتور به شکل مینیمال طراحی شده تا بیشترین توجه و نگاه‌ها به روی بازی‌ها و تصاویر آن متمرکز شود. شما همچنین می‌‏توانید تنظیمات پیش‏فرض مانیتور را برای هر ژانر بازی انتخاب کرده و حتی برای تغییر تنظیمات به دلخواه خودتان نیز تا سه پروفایل شخصی ایجاد کنید و به راحتی میان آنها حرکت کنید. نسبت تصویر ۱۶:۹ و زمان واکنش ‌پذیری ۴ میلی‌ ثانیه‌ای از دیگر قابلیت‌های مانیتور ۲۷ اینچی سری CRG5 سامسونگ است

این مطلب در قالب رپورتاژ آگهی و توسط شرکت های ثالث به عنوان بیانیه مطبوعاتی یا متن تبلیغاتی برای گجت نیوز ارسال شده و گجت نیوز در قبال موارد مندرج در آن مسئولیتی ندارد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. زیبای دست نیافتنی