گوشی ویوو وای 31 اس

گوشی ویوو وای 31 اس استاندارد ادیشن با باتری 5000 میلی آمپر ساعتی معرفی شد

گوشی ویوو وای 31 اس – Vivo Y31s با باتری 5000 میلی آمپر ساعتی و پشتیبانی از دوربین دوگانه 13 مگاپیکسلی معرفی شد، در ادامه به بررسی مشخصات این گجت می‌پردازیم.

نسخه 5G گوشی ویوو وای 31 اس در ماه ژانویه (دی) به عنوان اولین گوشی هوشمند مجهز شده به پردازنده Snapdragon 480 معرفی شد و با قیمت 1498 یوان (320 دلار) در دسترس کاربران قرار گرفت. اکنون نسخه جدیدی از این دستگاه که Standard Edition نامیده می‌شود توسط شرکت ویوو معرفی شد، مشخصات این دو گوشی تقریبا یکسان بوده و در بخش‌هایی مانند پردازنده و صفحه نمایش با هم تفاوت دارند.

مشخصات گوشی ویوو وای 31 اس

نسخه استاندارد این گوشی از یک صفحه نمایش 6.51 اینچی از نوع IPS LCD استفاده می‌کند، لازم به ذکر است که این نمایشگر دارای ناچ قطره‌ای بوده که دوربین سلفی در آن قرار گرفته است. کیفیت این نمایشگر +HD بوده و وضوح تصویر (رزولوشن) این صفحه نمایش 720 در 1600 پیکسل است. همانطور که می‌دانید نسخه 5G گوشی Vivo Y31s از یک نمایشگر 6.58 اینچی از نوع IPS LCD (با کیفیت +HD) استفاده می‌کند.

در قسمت ناچ قطره‌ای نسخه استاندارد این گجت یک دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی قرار گرفته و همانطور که در بالا اشاره کردیم این دستگاه از دوربین دو گانه استفاده می‌کند. این دو دوربین شامل سنسور 13 مگاپیکسلی (دوربین اصلی) و سنسور تشخیص عمق 2 مگاپیکسلی بوده و لازم به ذکر است که در کنار این دو دوربین یک فلش LED نیز قرار گرفته است.

گوشی ویوو وای 31 اس

این گوشی به پردازنده ساخته شده MediaTek یعنی Dimensity 700h مجهز شده است. گوشی Vivo Y31s در چین با رم 6 گیگابایتی (LPDDR4x) و حافظه داخلی 128 گیگابایتی در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت، لازم به ذکر است که با توجه به تصاویر و اطلاعات منتشر شده این گجت از حافظه جانبی (درگاه microSD) پشتیبانی نمی‌کند.

گوشی ویوو وای 31 اس از سیستم عامل اندروید 11 و رابط کاربری OriginOS 1.0 استفاده می‌کند. به علاوه این دستگاه به حسگر اثر انگشت جانبی (فیزیکی) مجهز شده و همچنین کاربران می‌توانند با استفاده از قابلیت تشخیص چهره قفل گوشی هوشمند خود را باز کنند. اما لازم به ذکر است که گوشی Vivo Y31s از سنسور تشخیص چهره پشتیبانی نمی‌کند، در واقع قفل صفحه توسط دوربین سلفی باز می‌شود و به دلیل اینکه این نوع تشخیص چهره 2 بعدی است، پیشنهاد می‌شود که از آن استفاده نکنید.

همانطور که در بالا اشاره کردیم، این گوشی به باتری 5000 میلی آمپر ساعتی مجهز شده و کاربران می‌توانند از شارژر 18 واتی (درگاه USB-C) این گوشی را شارژ کنند. این دستگاه دارای قابلیت‌های دیگری مانند پشتیبانی از دو سیم کارت، شبکه 5G، جک 3.5 میلی متری، Wi-Fi 802.11ac، بلوتوث 5.1 و GPS است.

نسخه استاندارد گوشی ویوو وای 31 اس، با قیمت 1,699 یوان (362 دلار) و در رنگ‌های خاکستری، آبی روشن و سفید در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*