گوشی گلکسی A71 سامسونگ

گوشی گلکسی A71 سامسونگ مستقیماً اندروید 11 و One UI 3.1‌ را دریافت کرد

گوشی گلکسی A71 سامسونگ مستقیماً از One UI 2.5 به One UI 3.1 و اندروید 11 ارتقاء پیدا کرد. این به‌روزرسانی امروز با حجم 2.7 گیگابایت منتشر شده است.

گلکسی A71 سامسونگ یکی از پرفروش‌ترین گوشی‌های این کمپانی در سال 2021 بوده است. این گوشی در ابتدا همراه با رابط کاربری One UI 2.0 و سیستم عامل اندروید 10 معرفی شد. این گوشی به عنوان یک دیوایس محبوب، تمام قابلیت‌های نرم افزاری جدید را همراه به‌روزرسانی‌های نرم افزاری همواره دریافت کرده است. و اکنون به نظر می‌رسد سامسونگ مستقیماً آپدیت اندروید 11 و One UI 3.1‌ را برای این گوشی منتشر کرده است.

آپدیت گلکسی A71 سامسونگ به One UI 3.1

سامسونگ از دسامبر سال 2020 به‌روزرسانی پایدار One UI 3.0 (مبتنی بر اندروید 11) را برای دستگاه‌های واجد شرایط در سراسر جهان ارائه می‌کند. این شرکت زودتر از زمانبندی، به‌روزرسانی‌های نرم افزاری را برای برخی از دستگاه‌های خود عرضه کرده بود. با این حال اگرچه گلکسی ای 51 هم موفق به دریافت این به‌روزرسانی شده بود، اما بنا به هر دلیلی گلکسی ای 71 این به‌روزرسانی را دریافت نکرده بود. اکنون گوشی سامسونگ گلکسی ای 71 آپدیت One UI 3.1 که با گوشی‌های سری گلکسی اس 21 معرفی شد را دریافت کرده است تا درست مانند تبلت گلکسی تب اس 6، مستقیماً از One UI 2.5 به این نسخه ارتقاء پیدا کند.

گلکسی A71 سامسونگ

در حال حاضر کاربران لهستانی گوشی گلکسی A71 سامسونگ دریافت این به‌روزرسانی را گزارش کرده‌اند. سامسونگ این نسخه را با شماره فریمور A715FXXU3BUB5 و همراه با پچ امنیتی ماه فوریه 2021 برای کاربران خود منتشر کرده است. حجم این به‌روزرسانی OTA نیز حدود 2.7 گیگابایت اعلام شده است.

انتظار می‌رود طی روزهای آینده این به‌روزرسانی برای دیگر کاربران گوشی محبوب گلکسی ای 71 در سایر نقاط جهان نیز منتشر شود. اگر صاحب این دستگاه هستید، می‌توانید به بخش تنظیمات گوشی خود و سپس مسیر Software Update بروید. در اینجا دریافت این به‌روزرسانی را بررسی کنید. آیا شما هم در ایران موفق به دریافت این به‌روزرسانی شده‌اید؟

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. زنده باد سامسونگ که توی این 2 سال نشون داده هیچ برندی به پای بروز رسانی های مداوم و سریعش نمیرسن