سایت 5G ایرانسل

ششمین سایت 5G ایرانسل در جزیره کیش راه‌اندازی شد

مدیرعامل ایرانسل در صفحه اینستاگرامی خود از راه‌اندازی ششمین سایت 5G ایرانسل از بامداد روز شنبه 16 اسفند 99 در جزیره کیش خبر داد.

بیژن عباسی‌آرند، مدیرعامل ایرانسل در صفحه اینستاگرامی خود نوشت از بامداد روز شنبه 16 اسفند خدمات نسل پنجم تلفن همراه و اینترنت پرسرعت 5G ایرانسل در جزیره کیش ارائه خواهد شد. وی افزود خدمات این سایت به واسطه دکل اشتراکی منطقه آزاد کیش ارائه می‌شود و مرکز تجاری کیش تحت پوشش قرار خواهد گرفت.

مدیرعامل ایرانسل در ادامه پست اینستاگرامی خود نوشت:

تا این لحظه، تمامی مراحل نصب، راه‌اندازی و بهینه‌سازی سایت، با تلاش و همت جوانان متخصص ایرانی، همکاران عزیزم در ایرانسل، انجام شده و به یاری خدا، از بامداد 16 اسفند 99، آماده سرویس‌دهی تجاری است. زمان افتتاح رسمی آن نیز در هفته پیش‌رو به زودی اعلام می‌شود.

راه‌اندازی ششمین سایت 5G ایرانسل در جزیره کیش

سایت 5G ایرانسل

بیژن عباسی‌آرند در ادامه پست اینستاگرامی خود با اعلام اینکه این ششمین سایت تجاری 5G ایرانسل است عنوان کرد ایرانسل از سال 95 روی فناوری نسل پنجم مطالعه کرده و در این راه با مراکز مراکز دانشگاهی داخلی و شرکت‌های معتبر بین‌المللی همکاری داشته است و سرانجام توانست در سال 96 برای اولین بار در ایران مدلی از شبکه کامل 5G را در حضور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات مورد آزمایش قرار دهد.

طبق اعلام مدیرعامل ایرانسل اولین سایت تجاری 5G نیز در اول مرداد 99 برای اولین بار در ایران توسط ایرانسل در پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات راه‌اندازی شد. این سایت توسط رئیس‌جمهور و در حاشیه جلسه هیئت‌دولت به شکل آنلاین افتتاح گردید. در 7 مرداد 99 نیز دومین سایت تجاری 5G ایرانسل در ساختمان ایرانسل و در حضور خبرنگاران معرفی شد و در 21 آبان 99 هم سومین سایت تجاری ایران و ایرانسل به شکل outdoor در دانشگاه تربیت مدرس راه‌اندازی گردید.

بیژن عباسی‌آرند در ادامه پست اینستاگرامی خود نوشت:

در 28 بهمن 99 چهارمین سایت تجاری 5G ایران در بوستان آب و آتش تهران (پل طبیعت) با حضور مهندس محمدجواد آذری جهرمی، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در غرفه ایرانسل در نمایشگاه اینترنت اشیا به شکل آنلاین افتتاح شد و خدمات آن در اختیار عموم مردم قرار گرفت‌. پنجمین سایت 5G ایران و ایرانسل نیز، سوم اسفند ماه ۱۳۹۹، با حضور معاون محترم وزیر و رئیس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی (رگولاتوری)، در محوطه باز شهرداری شیراز افتتاح شده و در اختیار مردم عزیز این شهر قرار گرفته بود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*