نوبیا رد مجیک 6

گوشی های سری نوبیا رد مجیک 6 با نمایشگر 165 هرتزی و 18 گیگ رم معرفی شدند

گوشی های سری نوبیا رد مجیک 6 – Nubia Red Magic 6 با 18 گیگ رم، نمایشگر 165 هرتزی، قیمت اقتصادی و امکانات ویژه گیمرها معرفی شدند.

کمپانی نوبیا امروز در چین از جدیدترین گوشی‌های قدرتمند گیمینگ خود رونمایی کرد. در قلب تپنده گوشی های سری نوبیا رد مجیک 6 چیپست پرچمدار اسنپدراگون 888 حضور پیدا کرده است، در حالی که 16 گیگابایت رم LPDDR5 و 256 گیگابایت حافظه از نوع پرسرعت UFS 3.1 نیز آن را همراهی می‌کنند. البته گفته می‌شود دیوایس‌هایی که امروز معرفی شده، نسخه چینی این گوشی‌ها است و نسخه بین‌المللی آن‌ها برای بازارهای جهانی 10 روز دیگر معرفی خواهد شد.

نوبیا رد مجیک 6

مدل شفاف گوشی Red Magic 6 Pro که قدرتمندترین مدل این خانواده نیز هست به 18 گیگابایت رم مجهز است و می‌خواهد با هدف شکست گوشی گیمینگ ایسوس ROG Phone 5 وارد بازار شود. این مدل همچنین 512 گیگابایت حافظه داخلی را نیز در دسترس کاربرانش می‌گذارد. اما 18 گیگابایت رم در این گوشی چگونه گنجانده شده است؟ کمپانی نوبیا برای دست پیدا کردن به این مشخصه، از یک فناوری فشرده سازی حافظه استفاده کرده که می‌تواند حافظه مجازی را گسترش داده و به عنوان مثال 12 گیگابایت رم را به 18 گیگابایت ارتقاء ببخشد.

نوبیا رد مجیک 6

این گوشی‌ها همچنین در چندین فناوری دیگر نیز در صنعت موبایل پیشرو هستند. خانواده Red Magic 6 به یک نمایشگر 6.8 اینچی AMOLED با رزولوشن 2400 در 1080 پیکسل تجهیز شده‌اند که ویژگی بسیار جذابی دارد: این نمایشگر نرخ تازه‌سازی 165 هرتزی را ارائه می‌کند که در نوع خود اولین نمایشگر موبایل با این نرخ رفرش محسوب می‌شود. این نرخ تازه‌سازی همچنین به صورت خودکار بسته به مصرف شما تغییر می‌کند. گوشی‌های گیمینگ جدید نوبیا بالاترین نرخ نمونه‌برداری لمس را نیز ارائه می‌کنند. این نرخ در حالت چند لمسی 360 هرتز است که در حالت تک لمسی تا 500 هرتز افزایش پیدا می‌کند. درون نمایشگر این گوشی یک حسگر اثر انگشت نیز تعبیه شده است.

نوبیا رد مجیک 6

روی قاب پشتی نوبیا رد مجیک 6 / 6 پرو ماژول دوربین سه‌گانه‌ای حضور دارد که شامل حسگر اصلی 64 مگاپیکسلی، حسگر 8 مگاپیکسلی اولترا-واید و یک حسگر 2 مگاپیکسلی برای عکاسی ماکرو می‌شود. در جلو نیز یک دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی حضور پیدا کرده است.

نسخه پرو این گوشی از یک باتری 4500 میلی‌آمپر ساعتی نیرو می‌گیرد و با توان 120 وات شارژ می‌شود. در حالی که نسخه استاندارد آن از یک باتری بزرگ‌تر 5050 میلی‌آمپر ساعتی نیرو می‌گیرد که با توان کمتر 66 وات شارژ می‌شود. هر دو گوشی ا سیستم خنک‌کننده چند‌ بعدی استفاده می‌کنند که با یک توربو فن همراه است و به شما اطمینان می‌دهد با ساعت‌ها بازی کردن هم گوشی شما همچنان خنک خواهد ماند. یکی دیگر از ویژگی‌های جذاب مخصوص گیمینگ، دو دکمه شانه‌ای 40 هرتزی است که روی بدنه خود این گوشی تعبیه شده است.

نوبیا تصمیم گرفته همچنان جک 3.5 میلی‌متری هدفون را روی گوشی‌هایش حفظ کند. در بخش نرم افزاری گوشی‌های گیمینگ نوبیا نیز اندروید 11 به همراه رابط کاربری RedMagic OS 4.0 حضور دارد و فناوری‌های ارتباطی بلوتوث 5.1 و وای فای 6 را نیز در اختیار کاربران قرار می‌دهند.

قیمت گوشی های سری نوبیا رد مجیک 6

نسخه پایه رد مجیک 6 با پیکربندی حافظه 8 گیگ رم + 128 گیگ فضای ذخیره‌سازی 587 دلار قیمت دارد، در حالی که نسخه پایه مدل پرو با همین میزان فضای ذخیره‌سازی، اما 12 گیگ رم برچسب قیمتی 680 دلاری دارد. ضمن آنکه اگر بخواهید نسخه مجهز به رم 18 گیگابایتی رد مجیک 6 پرو را تهیه کنید، باید حدود 1000 دلار هزینه کنید. در حال حاضر پیش فروش این گوشی‌ها از همین امروز در چین آغاز شده و در همین هفته به صورت رسمی وارد بازار چین می‌شود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*