آپدیت Magic UI 4.0 برای سری آنر 20

نسخه پایدار آپدیت Magic UI 4.0 برای گوشی آنر 20 و V20 منتشر شد

نسخه پایدار آپدیت Magic UI 4.0 برای گوشی آنر 20 و V20 منتشر شد. این به‌روزرسانی مبتنی بر EMUI 11 هواوی و اندروید 10 گوگل است.

آنر، برند تازه استقلال پیدا کرده از هواوی رسماً تأیید کرده است که می‌خواهد همچنان آپدیت‌های نرم افزاری را برای گوشی‌های قدیمی خود نیز منتشر کند. در همین راستا خبر می‌رسد گوشی‌های خانواده آنر 20 و آنر وی 20 نسخه پایدار آپدیت Magic UI 4.0 را دریافت کرده‌اند.

چندی پیش نسخه پایدار این به‌روزرسانی برای گوشی‌های مذکور در چین منتشر شده بود. اکنون نسخه جهانی سه گوشی Honor 20 و Honor 20 Pro  و Honor V20 نیز موفق به دریافت آن شده‌اند. این آپدیت با نسخه فریمور 11.0.0.138 عرضه شده و حجم آن در حدود 1.84 گیگابایت است.

این نسخه نرم افزاری بر پایه EMUI 11، رابط کاربری مبتنی بر اندروید 10 شرکت هواوی است که از خدمات موبایل گوگل بهره نمی‌برد. هواوی EMUI 11 را در سپتامبر سال 2020 معرفی کرد. و از آنجا که با تحریم‌های ایالات متحده روبرو شد، اجازه پیدا نکرد آپدیت اندروید 11 را در دسترس کاربرانش قرار دهد.

در هر صورت، گفته می‌شود این رابط کاربری در بخش‌هایی از جمله تنظیمات حریم خصوصی برای اشتراک‌گذاری تصاویر، گالری تصاویر، رینگتون‌ها، انیمیشن‌های رابط کاربری، حالت دو پنجره‌ای و غیره پیشرفته‌تر شده است. آپدیت مجیک یو آی 4.0 نیز بر پایه همین رابط کاربری است و شما می‌توانید انتظار داشته باشید امکانات مشابهی با EMUI را دریافت کنید. برخی از این تغییرات که بعد از به‌روزرسانی به مجیک یو آی جدید به گوشی شما افزوده می‌شود شامل موارد زیر است:

  • تم‌های حرفه‌ای
  • حالت دو پنجره‌ای بهبود یافته
  • انیمیشن‌های روان‌تر
  • اپلیکیشن یادداشت‌برداری حرفه‌ای‌تر
  • افکت‌های ظریف
  • رینگتون‌های ریتمیک
  • حریم خصوصی در اشتراک‌گذاری تصاویر و یادداشت‌برداری

هنوز مدت زیادی از انتشار این آپدیت نگذشته است؛ بنابراین اگر صاحب یکی از گوشی‌های نامبرده شرکت آنر باشید، ممکن است با تأخیر و طی روزهای آینده آن را دریافت کنید. هواوی همچنین در نظر دارد به زودی پلی برای مهاجرت کاربران گوشی‌های پرچمدارش به پلتفرم HarmonyOS ایجاد کند. با توجه به اینکه آنر از این شرکت جدا شده، باید دید آیا گوشی‌های این شرکت که همچنان از پلتفرم مبتنی بر رابط کاربری هواوی استفاده می‌کنند که شامل آن‌ها می‌شوند یا خیر؟

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*