بسته های کمکی ایرانسل

بسته های کمکی ایرانسل به زلزله زدگان سی سخت رسید

بسته های کمکی ایرانسل در راستای مسئولیت اجتماعی شرکتی و در قالب کاروان یاری خانواده ارتباطات به زلزله زدگان سی سخت به این شهر رسید.

زمین‌لرزه‌ای به بزرگی ۵.۶ ریشتر در عمق ۱۰ کیلومتری زمین در تاریخ چهارشنبه ۲۹ بهمن ۱۳۹۹ شهر سی‌سخت مرکز شهرستان دنا در استان کهگیلویه و بویراحمد را لرزاند که خوشبختانه این حادثه باعث تلفات جانی نشد، اما باعث مصدومیت ده‌ها نفر شده و به صدها واحد مسکونی خسارت شدید وارد کرد. شبکه ایرانسل در این حادثه نیز با وجود وقوع زلزله پایدار بوده و با رصد 100 درصدی شبکه به شکل ۲۴ ساعته در حالت آماده‌باش قرار داشت تا بهترین و با کیفیت‌ترین خدمات را به مشترکان تلفن همراه ارائه دهد.

اهدای بسته های کمکی ایرانسل به زلزله زدگان سی سخت

بسته های کمکی ایرانسل

اپراتور ایرانسل در راستای مسؤولیت اجتماعی شرکتی و در قالب اهدای بسته‌های خوراکی به ارزش کل ۱۰ میلیارد ریال از زلزله‌زدگان سی‌سخت حمایت کرد. بر اساس برنامه‌ریزی و هماهنگی‌های انجام شده، این اقلام با همکاری شرکت ملی پست بسته‌بندی و به مناطق زلزله‌زده سی‌سخت ارسال شد تا از طریق جمعیت هلال‌احمر میان خانواده‌های آسیب‌دیده توزیع ‌شود.

بسته های کمکی ایرانسل

بسته های کمکی ایرانسل به ارزش هر کدام 5 میلیون ریال شامل اقلام ضروری غذایی است تا در وضعیت سخت بعد از زلزله از خانواده‌ها و هموطنان عزیز سی‌سخت حمایت کند. در این بسته‌ها، اقلام غذایی خانوار شامل ۱۰ کیلوگرم برنج، ۴ عدد کنسرو ماهی، ۴ عدد کنسرو لوبیا، ۹۰۰ گرم عدس، ۹۰۰ گرم لوبیا، ۹۰۰ گرم نخود، ۹۰۰ گرم لپه، دو عدد روغن مایع، ۵۰۰ گرم چای، ۱۸۰۰ گرم شکر، ۹۰۰ گرم قند و ۵۰۰ گرم نمک است.

گفتنی است اپراتور ایرانسل قبل از این به دعوت وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در کنار سایر فعالان صنعت ICT کشور به پویش حمایت از هموطنان آسیب دیده سی‌سخت در استان کهگیلویه و بویراحمد پیوست و دومین محموله کمک‌های خانواده بزرگ صنعت ارتباطات کشور برای هموطنان آسیب دیده از زلزله به سی‌سخت عصر روز یکشنبه ۱۷ اسفند ۹۹ توسط شرکت ملی پست ارسال شد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*