ویدئو پروژکتور خانگی

معرفی ویدئو پروژکتور خانگی – گیمینگ «پروژکتور استور»

در این روزهای کرونایی تنها تفریح مفید و به دور از دغدغه تماشای فیلم و سریال است. کسانی که پیگیر این موضوع هستند به طور کلی می‌توانند در 2 گروه قرار گیرند، اول آن‌هایی که صرفا دوستدار تماشای فیلم هستند و دوم کسانی که به خوره یا عشاق فیلم معروف هستند.

معمولا یک محیط ساده مثل اتاق به همراه یک تلوزیون تنها چیزهایی هستند که می‌توانند ساعت‌ها افراد را سرگرم کنند اما سرگرمی یک واژه‌ی کلی بوده و مسئله‌ی اصلی تفاوت در تجربه و “لذت تماشا” است. تلویزیون‌ها بسته به اندازه صفحه نمایش و تکنولوژی به کار رفته برای ایجاد تصویر، می‌توانند بسیار گران قیمت باشند؛ همچنین فضای قابل توجهی را برای قرارگیری داخل اتاق یا خانه اشغال می‌کنند و البته به ندرت قابلیت جابه‌جایی دارند. بنابراین با یک پیشنهاد کاربردی می‌خواهیم کیفیت بیشتر، قیمت کمتر، فضای بهینه و لذت خالص همچون محیط سالن سینما را شرح دهیم. داشتن تصویر مطلوب با اندازه‌ی دلخواه تا 300 اینچ در هر کجا از محیط خانه تنها با یک ویدئو پروژکتور خانگی امکان‌پذیر است. ابتدا باید بدانیم ویدئو پروژکتور چیست؟ دستگاه Video Projection یک ابزار کاربردی برای نمایش حرفه‌ای تصاویر و اطلاعات در ابعاد بزرگ است که برای مصارف خانگی – اداری و سالن کنفرانس بوسیله‌ی کمپانی‌های بزرگ و مطرح دنیا همچون اپسون و پاناسونیک تولید و توسط نمایندگی مستقیم به‌نام projectorstore عرضه می‌شوند.

ویژگی ویدئو پروژکتور مناسب خانه

خوشبختانه در 2 الی 5 سال اخیر دیتا پروژکتورهای تولیدی کمپانی‌های بزرگ از لحاظ تکنولوژی ساخت، کیفیت و کارایی به بلوغ رسیده‌اند؛ به طوری که بخشی از سبک زندگی ما شده و جایگاه مشخصی را در خانه یا دفتر کار پیدا کردند. نوآوری شرکت‌ها تجربه‌ی کاربر را در تماشای ویدیو و سایر اطلاعات بسیار بهبود بخشیده و همچنان معرفی ویژگی‌های حرفه‌ای‌ برای انواع دیتا پروژکتور موجب اعتماد و جذب مخاطبین جهت داشتن تجربه‌ای لذت بخش‌تر شده است. ارائه وضوح تصویر با کیفیت 4K و UHD بواسطه تکنولوژی 3LCD اپسون یا سیستم پردازش تصویر DLP در بنکیو با بهره‌گیری از منبع نور لیزر یا لامپ نشان‌دهنده‌ی داشتن حرف‌های جدی این کمپانی‌ها با خریداران است. ویدئو پروژکتور مناسب خانه از لحاظ رزولوشن تصویری حداقل svga و در نهایت میتواند 4k باشد؛ در این بین پرفروش‌ترین دستگاه‌های خانگی مربوط به پروژکتورهای Full HD بوده که با توجه به کیفیت و قیمت عالی انتخاب معقولی به حساب می‌آیند.

قابلیت خاص پروژکتور خانگی را می‌توان امکان تماشای سه بعدی 3D تصاویر دانست. این ویژگی مختص خوره‌های فیلم و دوچندان کردن لذت بازی برای یک گیمر واقعی به شمار می‌رود. می‌توان با استفاده از عینک مخصوص تماشای محتوای سه بعدی که توسط پروژکتور استور تایید می‌شود با اطمینان خاطر تهیه و استفاده کرد. معمولا ویژگی 3D برای مصارف اداری و سالن کنفرانس کمتر مورد استفاده قرار می‌گیرد، اما لزوما مانعی برای تهیه این نوع دستگاه نخواهد بود.

ویدئو پروژکتور خانگی

درگاه‌های ویدئو پروژکتور خانگی

مسلما سرعت و راحتی در پخش محتوا از طریق ویدئو پروژکتور آیتم مهمی از لحاظ تجربه کاربری برای مخاطبین محسوب می‌شود. ویژگی جذاب دیگر اتصال از طریق WiFi به صورت بی‌سیم برای ارسال تصاویر یا داده‌ها است. در واقع برخی پروژکتورهای خانگی دارای WiFi یا Bluetooth داخلی بوده و برخی دیگر قابلیت اتصال به ‌صورت وایرلس را پشتیبانی می‌کنند. برای پروژکتورهایی که صرفا از اتصال بی‌سیم پشتیبانی می‌کنند حتما می‌بایست از یک دانگل وایرلس (وسیله‌ای برای دریافت و ارسال اطلاعات بصورت بی سیم) استفاده کرد که با توجه به مدل و برند پروژکتور می‌توان از نمایندگی مستقیم projectorstore اقدام به تهیه دانگل نمود. چنانچه ویدئو پروژکتور خانگی شما از قابلیت وای‌فای پشتیبانی نمی‌کرد اصلا نگران نباشید، زیرا کمپانی تولیدی تقریبا در پیاده‌سازی درگاه و اتصالات پشت دستگاه چیزی کم نگذاشته و یک استاندارد کاربردی که تعبیه کردن پورت HDMI و USB بوده را مد نظر داشته‌ است. بهتر است تاکید کنیم که پورت hdmi جهت انتقال صدا و تصویر به صورت همزمان با بهترین کیفیت عمل کرده و وابستگی بسیاری به نوع کابل رابط خواهد داشت. انواع کابل HDMI در اندازه و کیفیت‌های گوناگون وجود دارند که می‌توانند باعث سردرگمی مخاطبین برای تهیه گردند؛ اما با توجه به دیتا پروژکتور و محیط استفاده از آن کارشناسان پروژکتور استور می‌توانند بهترین لوازم جانبی مناسب دستگاه را پیشنهاد دهند. اتصال هارد اکسترنال یا فلش مموری از طریق درگاه USB برای دسترسی سریع به اطلاعات و پخش آن‌ها ساده‌ترین راه بعد از اتصال بی‌سیم محسوب می‌شود.

خدمات پروژکتور استور

حال بیایید به بررسی یک نکته‌ی کلیدی در رابطه با کارکرد پروژکتور و بهترین حالت بازدهی بپردازیم. پس از انتخاب و خرید ویدئو پروژکتور نصب صحیح و سرویس پروژکتور به صورت دوره‌ای جزو واجبات استفاده مداوم از projection به شمار می‌رود. هیچگاه دیوایس‌هایی همچون گوشی موبایل، تلویزیون یا دیگر لوازم الکترونیکی را از لحاظ تاثیر سرویس بر بازدهی فوق‌العاده با یک دستگاه دیتا پروژکتور مقایسه نکنید. مجموعه پروژکتور استور به عنوان مرجع تخصصی خرید و فروش ویدئو پروژکتور در ایران برای اولین بار اقدام به ارائه خدمت مشاوره، سرویس و تعمیر تخصصی دیتا پروژکتور نموده است که پیشنهاد می‌شود برای کلیه امور مرتبط با دیتا پروژکتور به رایگان از طریق سایت www.projectorstore.ir یا شماره تلفن 021-88970214 با مشاوران مجرب ما در ارتباط باشید.

این مطلب در قالب رپورتاژ آگهی و توسط شرکت های ثالث به عنوان بیانیه مطبوعاتی یا متن تبلیغاتی برای گجت نیوز ارسال شده و گجت نیوز در قبال موارد مندرج در آن مسئولیتی ندارد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*