اینترنت رایگان

ایرانسل یک هفته اینترنت رایگان به مشترکان خود در روستاهای هرمزگان ارائه می‌دهد

ایرانسل همزمان با افتتاح پروژه‌های ارتباطی در روستاهای هرمزمان به مشترکان خود در این مناطق یک هفته اینترنت رایگان ارائه می‌دهد.

صبح روز چهارشنبه 20 اسفند 99 مراسم افتتاح پروژه‌های ارتباط روستایی هرمزگان برگزار شد و طی ارتباط آنلاین از استانداری هرمزگان با سایت‌های ایرانسل در دو روستای خمینی‌شهر و محمودآباد، به نمایندگی از سایت‌های احداث شده در کل استان، این سایت‌ها توسط وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات و استاندار هرمزگان به صورت رسمی افتتاح گردید. در همین راستا اپراتور ایرانسل به مناسبت این افتتاح، یک هفته اینترنت رایگان به صورت هدیه به مشترکان خود در این روستاها اختصاص داد.

یک هفته اینترنت رایگان به ایرانسلی‌ها در روستاهای هرمزگان

اینترنت رایگان

محمدجواد آذری جهرمی، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در این مراسم عنوان کرد ایرانسل پرچمدار توسعه ارتباطات روستایی در هرمزگان است و از تحول بزرگ ارتباطی ایجاد شده توسط ایرانسل در منطقه بشاگرد تقدیر می‌کنم. آذری جهرمی در ادامه گفته‌های خود بیان کرد:

اقدامات انجام شده، وظیفه مسؤولان بوده و از این بابت منتی وجود ندارد و «عیدی» ساکنان مناطق تحت پوشش سایت‌های جدید نیز استفاده از یک هفته اینترنت رایگان است.

دکتر بیژن عباسی‌آرند مدیرعامل ایرانسل نیز در این مراسم عنوان کرد برای ما باعث مباهات و افتخار است که بار اصلی توسعه ارتباطات روستایی در استان‌های هرمزگان، سیستان و بلوچستان و کهگیلویه و بویراحمد به ایرانسل واگذار شد. وی افزود به ثمر رسیدن این پروژه بزرگ و تحول آفرین، بدون اراده قوی، برنامه‌ریزی دقیق و تلاش شبانه‌روزی ممکن نبود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*