یخچال های سامسونگ

با نحوه عملکرد سه قابلیت برتر یخچال های سامسونگ آشنا شوید

یخچال های سامسونگ از قابلیت‌های جدید و پیشرفته‌ای بهره می‌برند که در این مقاله قصد داریم شما را با نحوه عملکرد سه قابلیت برتر این محصولات سامسونگ آشنا کنیم.

یخچال‌های ساید‌بای‌ساید سامسونگ مجهز به قابلیت‌های جدیدی هستند که باعث می‌شود هوای بخش‌های مختلف یخچال بصورت یکسان خنک شود. این فناوری‌ها در عین حال باعث می‌شوند در صورت باز و بسته شدن چندباره در یخچال، هوای داخل آن همچنان خنک بماند و در نتیجه علاوه بر فشار کمتر به موتور یخچال، در مصرف انرژی نیز صرفه جویی شود.

فناوری Food ShowCase در سری یخچال‌های FSR سامسونگ یک بخش کاملا مجزا برای مواد غذایی و نوشیدنی‌های پرمصرف در اختیار شما قرار می‌دهد تا باز و بسته شدن چندباره در یخچال باعث بیرون رفتن کل هوای خنک از یخچال نشود. در ضمن شما می‌توانید خوراکی‌های موردعلاقه فرزندتان را هم در طبقات پایین‌تر همین بخش بگذارید تا در هر زمان و به هر تعداد که نیاز داشت خودش به آنها دسترسی داشته باشد.

فناوری‌های Metal Cooling و All Around Cooling هم در ترکیب با هم به حفظ سرمای داخل یخچال و رساندن آن به تمامی گوشه‌ها و نقاط فضای داخلی یخچال کمک می‌کنند. به این ترتیب مواد غذایی مانند میوه‌ها و سبزیجات در بخش‌های مجزا، برای مدت طولانی‌تر تازه خواهند ماند.

نحوه عملکرد سه قابلیت برتر یخچال های سامسونگ

در ویدیوی زیر به سه سوال اصلی درباره این قابلیت‌ها و نحوه کار آنها در یخچال های سامسونگ پاسخ داده شده است.

این مطلب در قالب رپورتاژ آگهی و توسط شرکت های ثالث به عنوان بیانیه مطبوعاتی یا متن تبلیغاتی برای گجت نیوز ارسال شده و گجت نیوز در قبال موارد مندرج در آن مسئولیتی ندارد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*