رندرهای ایرپادز 3

رندرهای ایرپادز 3 خبر از طراحی کوچک خبر می‌دهند

همانطور که می‌دانید ایرپادزهای اپل جزو محبوب‌ترین گجت‌های این شرکت به حساب می‌آیند و با توجه به رندرهای ایرپادز 3 – Air Pods 3 نسل جدید هدفون‌های اپل طراحی کوچک‌تر دارند.

با توجه به اطلاعات منتشر شده از هدفون‌های بی‌سیم جدید شرکت اپل، انتظار می‌رود که این گجت تا اواخر ماه جاری توسط اپل معرفی شود. همچنین بر اساس گزارش‌های منتشر شده، اکنون این شرکت درحال تولید نسل سوم هدفون بی‌سیم بوده و به همین دلیل رندرهای جدیدی از این گجت در دسترس کاربران قرار گرفته است. لازم به ذکر است که برخی از منابع ادعا می‌کنند که اپل در تاریخ 23 مارس (3 فروردین) از نسل سوم Air Pods رونمایی خواهد کرد.

رندرهای ایرپادز 3

رندرهای ایرپادز 3  اینبار به واقعیت نزدیک‌تر هستند و احتمال می‌رود که تصویر بالا، طرح نهایی سری سوم هدفون بی‌سیم اپل باشد که در اواخر ماه جاری معرفی خواهد شد.

این طرح تقریبا با طراحی اپل ایرپادز پرو شباهت دارد، اما از نظر اندازه‌ای کوچک‌تر (کوتاه‌تر) است. با توجه به اطلاعاتی که در گذشته منتشر شد، ایرپادز جدید شرکت اپل مانند نسخه قبلی خود از سری‌های سیلیکونی استفاده می‌کند و این بدان معنی است که احتمال پشتیبانی Air Pods 3 از قابلیت حذف صدای‌های اضافی (Noise Cancellation) وجود دارد.

رندرهای ایرپادز 3

اگر این موضوع حقیقت داشته باشد و اپل از قابلیت حذف صداهای اضافی پشتیبانی کند، در واقع این بدان معنی است که اپل یک هدفون بی‌سیم بسیار با کیفیت را با قیمتی ارزان به بازار عرضه خواهد کرد. با توجه به شایعه‌های اخیر، این احتمال وجود دارد که شرکت اپل این نسخه از هدفون بی‌سیم خود را Pro بنامد.

همچنین برخی از منابع تایید کردند که این نسل از ایرپادز اپل به همراه نسل دوم Air Pods Pro عرضه خواهد شد، لازم به ذکر است که این موضوع توسط اپل یا منابع رسمی (معتبر) تایید نشده است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*